دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 02:32
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » قصد یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ را دارید؟ (کلیک کنید)
پست ثابت

چکیده : قصد یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ را دارید؟ اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی در خانه را دارید.با ما همراه باشید.

یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ

یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ بسیار لذت‌بخش بوده و اکثر کسانی که این زبان را بلد نیستند دوست دارند آن را با گوش کردن آهنگ یاد بگیرند. اگر اهل گوش دادن به انواع موسیقی پاپ، رپ انگلیسی یا آمریکایی هستید، باید بدانید که گوش دادن آهنگ نسبت به تمرین‌های گرامری بسیار جذاب‌تر و عملی‌تر است. البته باید در نظر داشته باشید که گوش دادن به موسیقی یک موضوع بوده و یادگیری زبان انگلیسی موضوعی دیگر و این دو مقوله از یکدیگر جدا هستند. در این مقاله سعی داریم بگوییم آهنگ چطور می‌تواند به ‌عنوان ابزاری قدرتمند برای فراگیری زبان انگلیسی استفاده شود.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع با آهنگ

یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ یکی از سریع‌ترین راه‌های یادگیری زبان است. گوش کردن به آهنگ خوانندگان انگلیسی و آمریکایی یکی از موثرترین راه‌های تقویت زبان انگلیسی بوده و به تقویت ذهن‌مان کمک خواهد کرد. طبق مطالعات می‌توان گفت که گوش کردن به آهنگ کمک می‌کند تا گرامر و واژه‌های زبان انگلیسی را بهتر بیاموزیم.
همچنین این موضوع یعنی گوش دادن به آهنگ‌های کلاسیک انگلیسی عملکرد ذهن را در حین فعالیت‌های روزانه، یادگیری را بهبود خواهد بخشید. برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه گوش کردن به موسیقی بهترین راه است و شما می‌توانید با مکالمات روزمره و عامیانه آشنا شوید. اشعار نوشته شده به این زبان از کلمات، عبارات و اصطلاحات بسیار مفیدی ساخته شده است.

یادگیری مکالمه در خانه با آهنگ انگلیسی

از آنجایی‌که بیشتر شنوندگان این موسیقی‌ها انگلیسی‌زبان هستند، این اشعار متناسب با محیط زندگی آنها بوده و کاملا کاربردی خواهند بود. برای یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ، با گوش دادن به آهنگ‌ها و ترانه‌های انگلیسی، خانه را به بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی تبدیل کنید.
زیرا گوش دادن موسیقی در محیط زندگی باعث می‌شود تا گوش‌های شما با زبان انگلیسی آشناتر شده و گوش کردن به این موزیک‌ها یادگیری زبان انگلیسی در خانه را افزایش داده و درک شما از سرعت و لحن شخص خواننده را افزایش می‌دهد.
گوش کردن به موزیک باعث خواهد شد تا عبارات زبان انگلیسی در اعماق ذهن شما جای بگیرند و با کمی تمرین دوباره همه آنها یادآوری شوند. برخی از واژه‌ها در یک ترانه چندین بار تکرار خواهند شد و به‌ همین جهت یادگیری به ‌صورت ناخودآگاه افزایش خواهد یافت.
این ترفند به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به ‌آسانی تعداد زیادی کلمه و ساختار جدید را حفظ کرده و دیگر فراموش‌شان نکنید.

نکاتی درباره یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ

نخست باید آهنگ‌هایی متناسب با روحیه خود انتخاب کرده و آنها را به‌ ترتیب علاقه گلچین کنید. این موضوع بسیار اهمیت دارد، زیرا انتخاب موسیقی نادرست می‌تواند شما را دچار دردسر کند. در ابتدای کار به سراغ موسیقی‌های زیر نروید:
•    آهنگ‌هایی که متن ترانه‌شان در اختیارتان نیست.
•    آهنگ‌هایی که ترانه‌های آنها بسیار پیچیده و سخت است.
•    آهنگ‌هایی که ریتم سریعی دارند.
•    آهنگ‌هایی که معروف و محبوب نیستند.
بعد از آنکه آهنگ مورد علاقه و متناسب با حال و شرایط خودتان را انتخاب کردید باید برخی نکات دیگر را نیز رعایت کنید. مثلا فضای مناسبی برای یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ را برای خود در نظر بگیرید.

یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی

سایت‌ها و اپ‌های پخش‌کننده موسیقی

ممکن است برخی از وب‌سایت‌ها و سرویس‌های آنلاین مانند Spotify، نیاز به پرداخت پول داشته باشند. اگر مایل به پرداخت پول نیستید از اپ‌ یا سایت Soundcloud استفاده کرده و به موسیقی‌ها و پادکست‌های آن گوش کنید.

سایت‌ها و اپ‌های اشتراک‌گذاری ویدیو

سایت‌هایی مثل Youtube و اپ‌هایی مانند اینستاگرام آهنگ‌های انگلیسی زبان متنوعی دارند که تقریبا همه آنها به همراه متن ترانه پخش می‌شوند.

آموزشگاه‌های زبان انگلیسی

شرکت در کلاس‌های آنلاین و حضوری و گوش کردن به موسیقی در مؤسسات زبان، یکی دیگر از بهترین روش‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ خواهد بود. این مدل آموزشی برای کسانی که سطح متوسط و رو به بالا دارند برگزار شده و مانند کلاس‌‌های تماشای فیلم است.

آهنگ‌های مناسب با سلیقه خود را انتخاب کنید

آهنگ‌هایی انتخاب نمایید که به آن عشق می‌ورزید. گوش دادن به آهنگ‌هایی که به آنها هیچ علاقه‌ای ندارید شما را نسبت به یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ، ناامید خواهد کرد. این آهنگ‌ها حوصله شما را سر می‌برد و یادگیری شما کاهش خواهد یافت.
آهنگ‌ها باید متناسب با میزان لغات یاد گرفته‌شده باشد. اگر تعداد لغات نامفهوم و لغاتی که هنوز آنها را یاد نگرفته‌اید در یک آهنگ زیاد باشد، شما را به‌چالش خواهد کشید و یادگیری به‌ تعویق خواهد افتاد. برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع، ترانه‌هایی انتخاب کنید که حاوی کلمات و عبارات معمول و قابل فهم برای شما باشد و خیلی سخت نباشد.
نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که خوانندگان آهنگ‌ها گاهی کلمات را واضح نمی‌گویند، به ‌همین جهت باید به‌ سراغ آهنگی بروید که قابل فهم باشد. می‌توانید به آهنگ‌هایی گوش کنید که حالت داستانی داشته باشد.
فهمیدن این نوع اشعار آسان‌تر بوده و نوعی تصویر ذهنی برای شما ایجاد خواهد کرد. اگر در ابتدای مسیر یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ هستید، گوش دادن به موسیقی‌های کودکانه می‌تواند بسیار مفید باشد.

با موزیک پاپ شروع کنید

یادگیری زبان انگلیسی را با موسیقی پاپ شروع کرده و بعد به سراغ مدل‌های موسیقیای دیگری بروید. فهمیدن موسیقی پاپ معمولا آسان‌تر بوده و روند یادگیری آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع می‌شود. بعد از مسلط شدن به این آهنگ‌ها، به‌ سراغ دیگر موسیقی‌ها بروید.

هر روز کلمات جدیدی یاد بگیرید

بعد از مرور متن آهنگ‌ها و درک آنها، باید روی کلمات جدید تمرکز کنید و هر روز آنها را تمرین کرده با آنها شعر یا جمله بسازید. سعی کنید آهنگ را از حفظ بخوانید. پس از مدتی که روی آهنگ‌ها کار کردید و آنها را حفظ شدید، آرام‌آرام متوجه خواهید شد که شعرها را حفظ کرده‌اید و باید تلاش‌تان را روی دیگر آهنگ‌ها امتحان کنید.

جمع‌بندی

لازم است برای یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ، موسیقی‌هایی که قبلا گوش داده‌اید را دوباره مرور کنید. زیرا مرور این حفظیات باعث می‌شود تا شما لغات را تکرار کرده و در ذهن حک شود. هرگاه آهنگی را گوش کردید و اشعار آن را مرور کردید و متوجه لغات شدید، بعد به ‌سراغ ترانه‌های بعدی بروید.
اگر آموزش مکالمه زبان انگلیسی سریع را در دستور کار خود قرار دهید، سطح دانش زبان انگلیسی شما به‌ مرور پیشرفت خواهد کرد. آهنگ‌های قدیمی را هر از چند گاهی گوش کرده و سعی نمایید از گوش دادن به موسیقی‌هایی که دشوار هستند در اول مسیر یادگیری پرهیز کنید.
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به سایت https://gosafir.com/fa مراجعه کرده یا با شماره تلفن 02184346 در ارتباط باشید تا نحوه آموزش‌تان را متحول کنید.

 

برچسب ها : یادگیری زبان انگلیسی,آهنگ انگلیسی,خانه

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=14453
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.