دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| شنبه 8 اردیبهشت 1403 05:37
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » سریال پیکولو: داستان جزیره‌ای جادویی در فیلیمو
پست ثابت

در کشور ما تولیدات برنامه‌های کودک و نوجوان در وضعیت نسبتا قابل قبولی قرار دارند. به‌عنوان مثال چهره‌های مانند ایرج طهماست و مرضیه برومند، آثار ارزشمندی را در سال‌های گذشته برای گروه سنی کودک و نوجوان خلق کرده‌اند؛ اما در زمینه سریال کودک و نوجوان، تعداد آثار موجود محدود هستند. فیلیمو در تابستان سال 1402 با یک سریال جذاب برای مخاطب گروه سنی بالای 6 سال مهمان خانه‌های شما است. سریال پیکولو مجموعه‌ای جذاب است که عروسک‌های جذابی را به شما معرفی خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به سفری به جزیره جادویی پیکولو داشته باشیم.

موضوع سریال پیکولو چیست؟

پیکولو (Piccolo) یک واژه ایتالیایی است. پیکولو نوعی فلوت یا ساز بادی است که در گذشته آن را از چوب طراحی می‌کردند. امروز نیز گروه‌های ارکستر از این ساز در اجراهای خود استفاده می‌کنند. از این موضوع که بگذریم، سریال پیکولو با داستانی متفاوت برای کودکان آماده شده است. پیکولو در این سریال نام یک جزیره است. جزیره‌ای که محیطی جادویی دارد و هر از گاهی موجود جدیدی را از جایی از دنیا به داخل خود می‌کشد.

داستان سریال پیکولو از جایی شروع می‌شود که قرعه کار به نام شخصیت اصلی یعنی پیکی در می‌آید. او وقتی در حال پرواز در آسمان با استفاده از پالاگرایدر است، به درون جزیره سقوط می‌کند. البته این تصور پیکی است که بعدها متوجه می‌شود، جزیره او را به داخل خود کشیده است.

شاید بپرسید که ساکنان جزیره چگونه متوجه حضور فردی جدید در پیکولو می‌شوند؟ یک گل رز جادویی در این جزیره وجود دارد. هر زمان موجودی جدید پا به داخل جزیره می‌گذارد، گلبرگ‌های جدیدی در رز ظاهر می‌شوند. این بار هم اهالی جزیره به همین ترتیب متوجه حضور پیکی می‌شوند.

در شروع داستان پیکی که به تازگی در جزیره سقوط کرده است، متوجه می‌شود حافظه خود را از دست داده است. در حالی که او هیچ چیز به یاد نمی‌آورد، ساکنان جزیره او را به‌عنوان یکی از شهروندان پیکولو می‌پذیرند. گویی پیکی بار دیگر متولد شده است و باید زندگی جدیدی را تجربه کند. زندگی در کنار موجودات متنوعی که ماجراهای شگفت انگیزی را برای او به همراه دارد. در سال پیکولو با پیکی همراه می‌شوید و ماجراجویی او را در این جزیره دنبال می‌کنید.

عروسک‌ها، صداپیشگان و بازیگران سریال پیکولو

دو بازیگر در سریال پیکولو حضور دارند که هومن حاجی عبد‌الهی و مهسا طهماسبی هستند. هر چقدر که تعداد بازیگران این سریال کم است، در مقابل عروسک‌های زیادی با پیکولو به شما معرفی خواهند شد. موضوعی که قاعده ساخت بسیاری از سریال‌های موفق کودک و نوجوان در سراسر دنیاست. هومن حاجی عبدالهی که با مجموعه سریال پایتخت خود را به‌عنوان بازیگر معرفی کرد، این بار تجربه جدیدی را در زمینه کودک و نوجوان انتخاب کرده است. مهسا طهماسبی نیز شرایط مشابهی را تجربه می‌کند.

 

مخترع، پانچو، شالی، واکرو و ته غازی‌ها از جمله عروسک‌هایی هستند که در سریال پیکولو مقابل دیدگان شما قرار می‌گیرند. نکته مهم این است که طراحی عروسک‌ها کاملا متفاوت از آن چیزی است که معمولا در برنامه‌های کودک و نوجوان این سال‌ها به‌یاد دارید. موضوعی که جذابیت این سریال را برای مخاطب گروه سنی بالای 6 سال دو چندان می‌کند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید خالق یکی از جذاب‌ترین عروسک‌های این سال‌ها یعنی جناب خان در سریال پیکولو نیز حضور دارد. محمد بحرانی در نقش مشاور و صداپیشه یکی از عروسک‌های سریال فعالیت می‌کند. مهدی برقعی، هانی حسینی، علی اعتصامی فر و محمد لقمانیان دیگر چهره‌هایی هستند که به‌عنوان عروسک گردان در سریال پیکولو نقش آفرینی می‌کنند.

سریال پیکولو چه زمانی پخش می‌شود؟

تابستان از راه رسیده است و مدارس تعطیل شده‌اند. فیلیمو نیز شگفتانه خود برای کودکان و نوجوانان را در اوایل تابستان رونمایی می‌کند. پخش سریال پیکولو از 10 تیر 1402 آغاز می‌شود. هر هفته شنبه ساعت 8 صبح می‌توانید منتظر این سریال هیجان انگیز باشید. بنابراین لازم نیست نگران به پایان رسیدن سریال دیو و ماه پیشونی را داشته باشید. پیکولو شما را در تنها نمی‌گذارد و تابستان گرم را برای شما داغ‌تر می‌کند.

پیکولو را در فیلیمو تماشا کنید

علاقه‌مندان به سریال‌های کودک و نوجوان می‌توانند در تابستان 1402 به تماشای سریال پیکولو در پلتفرم فیلیمو بنشینند. والدین که دغدغه پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود را با برنامه‌های سالم و مفرح دارند، می‌توانند روی پیکولو حساب ویژه‌ای باز کنند. از شنبه 10 تیر، هر هفته یک قسمت از این سریال فانتزی و جادویی را در فیلیمو تماشا کنید.

 

«نویسنده : مجید عباس نژاد»

 

برچسب ها : فیلیمو,سریال,کودک و نوجوان,پیکولو,سریال ایرانی,سریال خارجی

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 4 میانگین: 5]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=14556
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.