دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 08:41
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » قیمت ایکس باکس استوک ( سری -X-360وان ) دست دوم
پست ثابت

یکی از کنسول‌های پرطرفداری که معمولاً نوجوان‌ها و جوان‌ها به دنبال خرید آن هستند، انواع ایکس باکس است. این کنسول‌ها به دلیل قابلیت‌های فراوانی که در پردازش انواع گیم‌ها با کیفیت بالا دارند، همواره مخاطبان زیادی را جذب خود می‌کنند. امروزه به دلیل قیمت بالای کنسول‌های نو، معمولاً افراد به خرید ایکس باکس استوک | Xbox Series X یا انواع دیگر آن روی می‌اورند. توجه کنید که قبل از خرید این کنسول‌ها، همواره باید اطلاعات لازم در ارتباط با انواع کنسول‌های ایکس باکس را بدست‌آورید و سپس اقدام به خرید کنید.

 

گام به گام تا خرید کنسول‌های کارکرده و دست دوم

اولین گام برای خرید کنسول‌های ایکس باکس دست دوم یا استوک، شناخت سری‌های مختلف آن‌ها است. زیرا هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که تا قبل از شناخت این موارد، قادر نخواهید بود تا کنسول گیم مورد نظر خود را پیدا کنید.

  • ایکس باکس 360

اولین کنسول گیم طراحی شده توسط ماکروسافت به عنوان نسل هفتم، ایکس باکس 360 بود که در سال 2005 میلادی روانه بازار شد. یکی از رقبای اصلی ماکرؤسافت از همان زمان سونی بود که در آن زمان نیز انواع پلی استیشن 2 را طراحی کرده بود. این مدل به دلیل گرم شدن بیش از حد، گا‌هاً دچار مشکل می‌شد و به عنوان چالشی بزرگ برای گیمر‌ها به حساب می‌امد. به همین دلیل نیز ماکرؤسافت سعی در حل این مشکلات داشت و تا حدودی نیز موفق بود.

این شرکت توانست در سال 2010 میلادی، ایکس باکس 360 اسلیم را روانه بازار کند که دیگر گرمای زیادی را تولید نمی‌کرد و علاوه بر آن نیز، قابلیت اتصال به WiFi و دو پورت اضافی USB نیز داشت. این نوع کنسول ایکس باکس، در سال 2010 طرفداران زیادی را داشت و امروزه نیز می‌توانید به خرید ایکس  باکس 360 استوک از فروشگاه‌های دارای اعتبار بالا در این زمینه بپردازید. نوع دیگری از انواع ایکس باکس 360 نیز با نام E در سال 2013 میلادی روانه بازار شد. این نوع ایکس باکس به نسبت نوع اسلیم، کمی سبک‌تر و با صدای کمتری بود اما از لحاظ سخت‌افزاری نزدیک به نوع اسلیم است.

  • کنسول ایکس باکس وان

اولین مدل کنسول ایکس باکس وان که شروع نسل هشتم بود در آبان سال 2013 میلادی در بازار عرضه شد. لازم به ذکر است که بدانید، به دلیل رقابت شدیدی که بین ماکرؤسافت و شرکت سونی وجود دارد، این کنسول و پلی استیشن 4 به طور همزمان وارد عرصه رقابت شدند. در ابتدای کار، ایکس باکس وان تنها دارای ظرفیت 500 گیگابایتی بود اما در ابتدای سال 2015 میلادی، نسخه 1 ترابایتی از آن نیز رونمایی شد تا این مشکل نیز در ایکس باکس وان حل شود. همچنین لازم است تا به عنوان راهنمای خرید کنسول ایکس باکس وان دست دوم بدانید که این دستگاه از ویژگی‌های HDR و 4K پشتیبانی نمی‌کند.

معمولاً بسیاری از افرادی که پلی استیشن 4 دارند و به دنبال تجربه گیم‌های مربوط به ایکس باکس هستند، به خرید ایکس باکس وان دست دوم روی می‌اورند. همچنین اگر نمایشگر با پشتیبانی 4K ندارید، بهتر است تا این کنسول را خریداری کنید و اگر به خرید مدل‌های دیگر مانند: وان ایکس روی بیاورید، مجبور هستید تا با کیفیت پایین‌تری مواجه شوید.

 

  • کنسول ایکس باکس وان اس ( Xbox One S )

در نیمه دوم سال 2016، ماکرؤسافت یکی دیگر از شگفتی‌های خود را در زمینه کنسول رقم زد و به همین ترتیب، ایکس باکس وان اس ( Xbox One S ) را روانه بازار کرد. این کنسول تفاوت‌های زیادی نسبت به نوع فت یا وان دارد. از لحاظ ظاهری، رنگ این کنسول به سفید تغییر رنگ داده است و حجم آن نیز چیزی در حدود 40 درصد کوچکتر شده است. لازم به ذکر است که ایکس باکس وان رنگ مشکی داشت. این مدل دارای سنسور مادون قرمز، پورت HDMI 2.0 و بلوتوث پیشرفته است. در واقع سنسور مادون قرمز این قابلیت را به شما می‌دهد تا با استفاده از کنترلر و کنسول، بتوانید وسایل دیگر خانگی مانند TV را خاموش یا روشن کنید.

به عنوان نکته آخر در خرید کنسول ایکس باکس وان اس ( Xbox One S )، بهتر است بدانید که این دستگاه به خودی خود قابلیت پخش گیم‌ها با وضوح 4K را ندارد اما قابلیت تبدیل وضوح 1080p به 4K را با استفاده از پورت HDMI 2.0 دارد.

  • کنسول ایکس باکس وان ایکس ( Xbox One X- Series X )

این کنسول در سال 2017 میلادی توسط ماکرؤسافت رونمایی شد که قابلیت سخت‌افزاری بسیار بالاتری به نسبت نوع اس داشت. این کنسول به راحتی می‌تواند انواع بازی‌ها را با کیفیت 4K و با فریم 60 هرتز را پخش کند. لازم به ذکر است که وزن دستگاه به دلیل قطعات بیشتر، حدود 20 درصد افزایش پیدا کرده است. در سال 2020 نیز از نسل نهم کنسول با نام ایکس باکس سری ایکس رونمایی شد که دارای قابلیت سخت‌افزاری بسیار بهتر به نسبت نسل هشتم است.

آیا خرید ایکس باکس وان دست دوم به صرفه است؟

 

در پاسخ به این سؤال باید گفت که تمامی ایکس باکس‌های وان، وان اس و وان ایکس از نسل هشتم هستند و تقریباً تمامی بازی‌های مورد نظر آن‌ها منتشر شده است. پس اگر به دنبال این هستید تا با صرف هزینه‌ای معقول به گنجینه‌ای از گیم‌ها دست پیدا کنید این کنسول را انتخاب کنید. همچنین لازم به ذکر است که تمامی این بازی‌ها در کنسول ایکس باکس سری ایکس نیز قابل پردازش است اما اگر هزینه کنسول برای شما اهمیت دارد، بهتر است تا به خرید ایکس باکس 360 استوک یا نوع وان روی بیاورید.

به‌طور کلی خرید کنسول‌های ایکس باکس اس و ایکس استوک از فروشگاه‌های معتبر، می‌تواند بسیار به‌صرفه و اقتصادی باشد. در بسیاری از موارد جوانان علاقه به خرید کنسول‌های دست دوم یا استوک را دارند اما به دلیل عدم شناخت فروشگاه معتبر در فروش انواع دستگاه‌های گیم، دچار اشتباه می‌شوند. فروشگاه PSIR یکی از معتبرترین برند‌ها در زمینه فروش انواع گیم‌ها و دستگاه‌های مربوط به آن است که با سابقه حدود 25 سال، کسب اعتبار کرده است. همچنین فروشگاه PSIR، دارای تیم متخصص در زمینه پشتیبانی از فروش انواع دستگاه‌های بازی و گارانتی معتبر و بی‌قید و شرط در این زمینه است.

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=13547
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.