دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| جمعه 28 اردیبهشت 1403 03:57
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » چگونه خودمان طراحی وب ‌سایت را شروع کنیم؟
پست ثابت

طراحی وب سایت یا وب دیزاین به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی می گویند که برای اطلاع‌رسانی، معرفی شرکت و ارائه محصولات طراحی شده است. طراحی وب‌ سایت یک پروسه را شامل می شود که لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل دهنده این لایه ها می باشند.امروزه افراد برای رشد کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت فروشگاه آنلاین می کنند که به صورت 24 ساعته می توانند فروشگاه خود را زیر نظر داشته باشند. اغلب برای رشد بهتر کسب و کار خود اقدام به تبلیغات در گوگل می کنند که یکی از روش های موثر در این رابطه می باشد.

تبلیغات در گوگل

مراحل طراحی سایت چیست؟

همان‌طور که می دانید طراحی وب سایت به معنی طراحی، ساخت و راه‌اندازی یک وب‌سایت یا بهینه‌سازی یک سایت قدیمی در بستر اینترنت می باشد اما برای طراحی وب لازم است تا مراحلی را پشت سر گذاشت که در ادامه این موارد را به صورت مرحله ای عنوان می نماییم

مرحله 1: طراحی وایر فریم

در گام اول می بایست با توجه به نوع سایت و نیاز مشتری، یک نمای کلی از سایت طراحی شود. این نما شامل یک نقشه کلی از صفحات سایت و تعیین جایگاه و چیدمان المان‌ها و عناصر مختلف می باشد. اصطلاحا به این مرحله طراحی وایرفریم می گویند.

مرحله2: طراحی گرافیک سایت

بعد از مشخص شدن محل قرارگیری عناصر سایت، می بایست اقدام به طراحی سایت نمود. رنگ‌بندی و گرافیک سایت در این مرحله با توجه به نوع کسب ‌‌و کار اینترنتی و با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص طراحی می گردد.

مرحله3: کدنویسی و برنامه‌نویسی

حال باتوجه به سایت طراحی شده و نیاز مشتری، می بایست از روش‌های مختلفی جهت مدیریت سایت استفاده نمایید. سیستم‌های مدیریت محتوا همچون وردپرس و یا طراحی یک فریم ورک اختصاصی برنامه‌نویسی.از این قبیل می باشد . به طور معمول  براساس هزینه‌ها و نیاز مشتری تصمیم‌گیری می شود.

مرحله4: راه‌اندازی سایت

بعد از گذراندن 3 مرحله قبلی نوبت به راه‌اندازی سایت در بستر جهانی اینترنت می باشد. در این مرحله بعد از تهیه یک «هاست» و «نام دامنه مناسب»، سایت را پیکربندی نمایید تا در دسترس عموم قرار گیرد.

طراح وب کیست و چه وظایفی دارد؟

اکنون نوبت شرح وظایف یک طراح وب است و می بایست گفت که یک طراح وب چه کاری باید انجام می دهد.طراح وب یا به اصطلاح Front End Designer کسی است که با بهره مندی از تکنولوژی‌های مختلفی همچونHTML – CSS – Javascript و … ) ظاهر یک سایت را طراحی نموده و به کدهای پشت صحنه کاری ندارد.

با طراحی سایت فروشگاه آنلاین ، فروشگاه شگفت‌انگیز خود را بسازید

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی همچون احداث شعبه جدیدی از فروشگاه شما است. وب سایت فروشگاهی شما، هیچگونه محدودیت مکانی و زمانی را برای مشتریان در خرید محصولات شما نخواهد داشت. به طور کلی با طراحی سایت فروشگاه آنلاین می توانید فعالیت خود را به صورت 24 ساعته ادامه دهید. با توجه به افزایش وب سایت های فروشگاهی و افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش، قطعا نمی توان نقش وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند را نادیده گرفت .طراحی سایت فروشگاه آنلاینمی بایست طوری باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا دهد و او را به مشتری دائمی تبدیل کند.

در ساخت سایت فروشگاهی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

امروزه با توجه به خارج شدن کسب کارها از حالت سنتی و روی آورن به سمت تکنولوژی افراد را برای رشد کسب و کار، ملزم به طراحی وب می کند.درواقع با طراحی سایت فروشگاهی  تمایل مردم به خرید آنلاین افزایش زیادی داشته و در مقابل نیز فروش آن ها چشمگیر شده است.لذا فروشگاه ها باید بیشتر از مشاغل دیگر به سمت طراحی سایت بروند. ما به شما تضمین می دهیم که با قرار گرفتن در مسیر درست بتوانید مشتریان وفادار خود را داشته باشید و از سایر رقبا پیشی بگیرید.

راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین در هر زمینه به تحقیق و بررسی دقیقی نیازمند است که بتوان در این زمینه موفقیت کسب کنید. پس از راه‌اندازی سایت شما باید به کمک علم سئو و بازاریابی اینترنتی، روی فروش بیشتر محصولات و دیده شدن بیشتر محصولات فروشگاه اینترنتی خود توسط مشتریان تمرکز نمایید.

معرفی تبلیغات در گوگل

تبلیغات یکی از مهمترین فاکتورهای مهم در تجارت محسوب می شود. با توجه به اینکه یکی از بهترین روش های تبلیغ، تبلیغ در گوگل می باشد، با توجه به بازدید صدها میلیونی ازسایت گوگل و امکانات بسیار زیادی که نرم افزار تبلیغات گوگل  در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد، مشتریان شما به راحتی از هر کجا که شما می خواهید و به صورت کاملا هدفمند و با کمترین هزینه، شما را در صفحه اول گوگل پیدا خواهند کرد.گوگل ادز یا گوگل ادوردز، پلتفرم تبلیغ در گوگل شناخته می شود که با بهره مندی از آن می توان وب سایت خود را در فهرست نتایج جستجوی گوگل به کاربر هدف نمایش داد. شما با تبلیغات در گوگل می توانید ظرف مدت بسیار کوتاهی در ردیف بالای نتایج جستجو گوگل مشاهده شوید.

طراحی وب ایران سایت

در این مقاله سعی بر آن داشتیم که اطلاعات جامعی را در رابطه با طراحی سایت فروشگاه آنلاین و تبلیغات در گوگل و… در اختیار شما قرار دهیم .در صورتی که می خواهید برای سفارش سایت اختصاصی اقدام نماییدلازم است تا موارد متعددی را بررسی نمایید می بایست به موارد زیادی همچون گرافیک سایت، سرعت سایت و منو طراحی شده در سایت توجه نمایید.

شرکت طراحی سایت ایران سایت با نشانی iransite.com ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت می باشد. این شرکت همواره در تلاش است تا کسب و کار شما به خوبی در بستر اینترنتی بدرخشد.

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=14286
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.