دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| جمعه 28 اردیبهشت 1403 04:54
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » بیوگرافی سیروان خسروی
پست ثابت

سیروان خسروی خواننده، نوازنده و تنظیم کننده متولد سال 1361 است که چند سالیست به یکی از بهترین تنظیم کننده های ایران تبدیل شده است و معمولا کارهایی متفاوت و با کیفیت بالا تولید میکند. سیروان برادر بزرگتر زانیار خسروی است که زانیار نیز در موسیقی حرف هایی برای گفتن دارد.
به طوری که وقتی موزیک جدیدی را منتشر میکنند تقریبا تمامی افراد علاقه مند به موسیقی برای دانلود آهنگ جدید این دو برادر به سایت ها و کانال های موسیقی سر میزنند.
سیروان از سن 11 سالگی به مدت چهار سال نزد اوی جونیو به یادگیری موسیقی و کیبورد پرداخت و در سن 16 سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با اصول نوازندگی کیبورد و سبک راک آشنا شد و به همراه او در دو کنسرت سال های 1379 و سال 1380 به عنوان نوازنده حضور داشت.
یکی از عواملی که باعث شد سیروان وارد عرصه ی موسیقی شود، حضور او در مراحل ضبط آلبوم مترسک کاوه یغمایی بود که باعث شد سیروان آهنگسازی را شروع و بتواند خلاقیت خود را در این زمینه به منصه ظهور برساند.
او از سال 1379 با خواننده های بسیاری به عنوان صدا بردار، ناظر ضبط، تنظیم کننده و آهنگساز همکاری کرد و در نهایت در سال 1380 شروع به تهیه اولین آلبوم خودش به نام “تو خیال کردی بری” کرد که پس از اخد مجوز های لازم در سال 1384 پخش شد و تا الان نیز قطعات و آلبوم های متعددی را ساخته است که یکی از بهترین و معروف ترین کارهای وی آهنگ دوست دارم زندگی رو میباشد که در سال 1392 پخش شد.

سیروان خسروی در شهریورماه ۱۳۹۴ با اجرای کنسرت آنپلاگد خود در سالن برج آزادی تهران توانست اولین اجرای کنسرت آنپلاگدِ ایران را در کارنامهٔ خود ثبت کند.

همچنین تاکنون دو قطعه از وی با نام‌های “نه نرو” و “ساعت ۹” موفق شده‌اند در جدول موسیقی رادیوی هلندی Funx رتبهٔ ۱ را به دست آورند.

سیروان قطعهٔ «Stay Here Tonight» از آهنگ‌های انریکه ایگلسیاس، خوانندهٔ اسپانیایی را با همکاری وی بازآمیزی کرد. همچنین موسیقی متن، تیتراژ آغازین و تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان بر عهدهٔ وی بوده‌است. او در بیست و یکمین دورهٔ جشنوارهٔ موسیقی فجر حضور داشته‌است. تاثیر او در افراد خارجی هم بسیار زیاد بوده است به طوری که شایعه ای مطرح شد که برادران رئوف و فایک در یکی از آهنگ های خود از کار های سیروان الهام گرفتند که میتوانید برای دانلود آهنگ колыбельная کلیک کنید و این کار رو به صورت آنلاین گوش کنید.

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 1 میانگین: 5]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=11069
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.