دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 20:54
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » مدیریت رنگ در چاپ دیجیتال
پست ثابت

در این مقاله سعی داریم تنظیم رنگ و مدیریت رنگها در چاپ دیجیتال را مورد بررسی قرار دهیم .مهم خدمت در چاپ دیجیتال  چاپ اعلامیه ترحیم سالگرد است.

به طور دقیق و پیوسته متأسفانه، همیشه اینطور نیست، و وقتی چاپگر شما مدیریت رنگ را ارائه نمی‌کند، می‌تواند به برند و نتیجه شما آسیب برساند.

مدیریت رنگ یک سرویس بسیار مهم است و با درک بین شما و چاپگرتان در مورد انتظارات رنگ شما شروع می شود.

چاپگرها ممکن است بگویند که مدیریت رنگ را انجام می دهند. اما از کجا می‌دانید که این فقط حرف نیست؟

با درک اصول مدیریت رنگ شروع می شود. در این پست، یک نمای کلی به شما ارائه خواهیم داد تا بتوانید مطمئن شوید که چاپگر شما رنگ‌های برند شما را دقیق و ثابت نگه می‌دارد. یاد خواهید گرفت:

مدیریت رنگ چیست؟
چرا مدیریت رنگ مهم است؟
چگونه یک چاپگر مدیریت رنگ را ارائه می دهد؟
چگونه یک چاپگر نشان می دهد که مدیریت رنگ در اولویت است؟

چرا مدیریت رنگ باید برای کل کارکنان چاپگر شما مهم باشد؟
مدیریت رنگ چیست؟
مدیریت رنگ کاری است که یک چاپگر برای بازتولید دقیق رنگ های برند شما در تمام رسانه های چاپی انجام می دهد. این نیاز به درک کامل رنگ‌ها و لوگوی برند شما دارد، شامل روش‌هایی برای تأیید خروجی رنگ دقیق و شامل رعایت استانداردهای صنعت برای دقت رنگ است.

چرا مدیریت رنگ مهم است؟
چسب‌ها و بروشورها، بنرها و بروشورها، برچسب‌ها و علائم شما – همه اینها هنگام تولید به دستگاه‌ها، بسترها و فرآیندهای چاپ متفاوتی نیاز دارند. متأسفانه، این می تواند منجر به رنگ های ناسازگار در دارایی های چاپی شما شود.

در واقع، تنوع رنگ قابل توجهی حتی می تواند در یک مورد اتفاق بیفتد. به عنوان مثال، Thysse زمانی مشتری داشت که چاپگر قبلی او رنگ های بسته بندی ناسازگار تولید می کرد. چگونه متوجه شدند؟ آنها به فروشگاهی با جعبه بزرگ رفتند و دیدند که رنگ برند قرمز آنها از یک بسته به بسته دیگر بسیار متفاوت است.

«مشتری نه تنها آن را به عنوان یک نمایش ضعیف از نام تجاری خود می دید. آنها آن را به عنوان از دست دادن درآمد تلقی کردند. زمانی که مردم بسته بندی ناهماهنگی را می بینند، می تواند بر درک آنها از یک محصول تأثیر منفی بگذارد.

این فقط یک نگاه اجمالی به این است که چرا مدیریت رنگ بسیار مهم است. بدون آن، شما در معرض خطر بسیار بیشتری هستید:

نمایش نامنظم نام تجاری شما، که می تواند تصویر شما را ارزان کند.
اشتباهات رنگی بیشتر و اصلاحات در آخرین لحظه (در صورت مشاهده اشتباهات).
تاخیر در چاپ و از دست دادن درآمد.
روش های مختلفی وجود دارد که معمولاً توسط چاپگرهایی که مدیریت رنگ را جدی می گیرند، استفاده می شود.
چگونه یک چاپگر مدیریت رنگ را ارائه می دهد؟
روش های زیر معمولاً توسط چاپگرهایی استفاده می شود که مدیریت رنگ را جدی می گیرند. توجه داشته باشید که کاربرد آنها بر اساس پروتکل فروشنده چاپ، انتظارات مشتری و پیچیدگی پروژه متفاوت است.

با استفاده از روش‌ها و ابزارهایی برای تأیید رنگ‌ها
برای تأیید صحت رنگ اقلام چاپ شده خود، حداقل از کارکنان چاپگر با چشمی آموزش دیده می خواهید که رنگ اقلام چاپ شده شما را با استانداردی که رعایت می کنند مقایسه کنند.

توجه داشته باشید که تأیید صحت رنگ همچنین می‌تواند شامل یک فرآیند علمی باشد که به تجهیزات پیشرفته و درجه بالایی از پیچیدگی رنگ چاپ نیاز دارد – هم برای فروشنده و هم برای مشتری.

اسپکتروفتومترها دقت رنگ را بررسی می کنند.
به عنوان مثال، یک چاپگر ممکن است از ابزاری به نام اسپکتروفتومتر برای بررسی دقت رنگ استفاده کند. یک نوار کنترل رنگ چاپ شده در اسپکتروفتومتر وارد می شود تا Delta-E آن را بدست آورد، معیاری که نشان می دهد چقدر رنگ به استاندارد تعیین شده نزدیک است. در این سناریو، چاپگر و مشتری بر روی سطوح قابل قبول تحمل رنگ توافق می کنند.

آیا برای داشتن بازتولید رنگ قابل اعتماد نیاز به درک رنگ های چاپ در این سطح پیشرفته دارید؟ خیر. با این حال، باید مطمئن باشید که چاپگر شما استانداردهای رسمی را رعایت می کند.

با چاپ بر اساس استانداردهای متدولوژی
صنعت چاپ استانداردهایی را برای عملکرد برتر رنگ ایجاد کرده است. به عنوان مثال، G7 یک روش شناخته شده در صنعت است که چاپگرها می توانند «برای دستیابی به شباهت بصری در همه فرآیندهای چاپ» به آن پایبند باشند. (منبع.)

چاپگرهایی که از استانداردهایی مانند G7 پیروی می کنند، اغلب تمام دستگاه های چاپ خود را کالیبره می کنند تا خروجی های استاندارد رنگی را برآورده کنند.

از سوی دیگر، برخی از چاپگرها مطابق با استانداردهای رسمی چاپ نمی کنند. در نتیجه، آنها در تمام تجهیزات خود واریانس خواهند داشت. این امر احتمال بیشتری برای عدم دقت و ناهماهنگی رنگ ایجاد می کند.

 

در زیر بیشتر در مورد اهمیت قوام رنگ مشاهده کنید.

با مدیریت رنگی فایل های خود
هنگامی که مدیریت رنگ در فرآیند چاپگر شما یکپارچه است، هنگام ارسال فایل ها فقط چاپ را نمی زنند. در عوض، متخصصان تولید چاپ فایل‌های شما را بررسی می‌کنند تا تأیید کنند که از همان ابتدا درست تنظیم شده‌اند.

و زمانی که چاپگر شما مشکلات رنگی را در فایل‌های شما زود تشخیص دهد، می‌تواند کمک کند.

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=13349
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.