دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| جمعه 21 اردیبهشت 1403 19:01
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » توصیه های مهم یادگیری آسان و اصولی سطح مقدماتی زبان آلمان
پست ثابت

آغاز فرایند یادگیری زبان آلمانی، مانند هر زبان دیگری مثل انگلیسی، از ادامه دادن آن مهم‌تر است. از همین ابتدا این نکته ها را در ذهن خود بخاطر بسپارید. تاثیرش را به شکل شگفت‌انگیزی، احساس خواهید کرد.

سوال: روش یادگیری شما چگونه است ؟

بسیاری از دانشجویان زبان، از ما به عنوان یک معلم زبان آلمانی سوال می کنند که بهترین شیوه یادگیری زبان برای مثال آلمانی یا انگلیسی چیست؟

در جواب این دانشجویان سه سوال مهم به وجود می آید که:

۱. آیا بصری ( visual ) هستید که مطالب را به کمک تصاویر، خیلی بهتر و سریع تر یاد میگیرید؟

۲. آیا شنیداری ( Auditory )هستید که به کمک فایل های صوتی، بهتر می‌آموزد؟

۳. جنبشی ( Kinesthetic )هستید؟ یعنی از طریق تعامل با دیگران و در کلاس بهتر یاد می‌گیرید؟

اگر قبلاً هم زبان دیگری یاد گرفته‌اید، ببینید تجربه شما چه چیزی را نشان می دهد؟ در بسیاری از کلاس های آموزش زبان فرانسه، بیشتر به جنبه گفتاری پرداخته می‌شود و از جنبه مهم نوشتاری غافل می شوند.

از سوی دیگر، تجربه ثابت کرده است که اکثر افراد در کلاس آموزشی نمی توانند تمرکز کنند یا موارد برهم زننده تمرکز زیاد است و یا نمی توانند مطالب را برای بار اول یاد بگیرند و کسی هم نیست برای بار دوم به آنها آموزش دهد. از طرف دیگر هم، خیلی از افراد وقت رفتن به کلاسهای آموزشی را ندارند. یکی از بهترین راه‌ ها برای حل همه مشکلات فوق، استفاده از دوره های آموزشی آنلاین آموزش زبان آلمانی است.

 

  • در هر روز ۳۰ لغت و عبارت یاد بگیرید.
    • اگر شما هر روز، ۳۰ لغت از کلمات و عبارات زبان آلمانی را تمرین کرده و یاد بگیرید، در عرض سه ماه حدود ۷۰ درصد از کلمات سطح ابتدایی تا متوسط زبان آلمانی را یاد خواهید گرفت. البته در نظر داشته باشید که، همیشه سعی کنید کلماتی را انتخاب کنید که در زبان آلمانی، رایج هستند.
    • از این رو مطمئن شوید، که ۳۰ کلمه روزانه را در قالب جملات به کار میبرید و تمرین میکنید. برای انجام دادن صحیح این روش، شما باید کلمات پرکاربرد زبان آلمانی را جستجو کنید و از آنها استفاده کنید. ( روی همین لینک کلیک کنید تا ۳۰۰ مورد از آنها را یاد بگیرید )
    • هنگامی که در خانه یا بیرون هستید، سعی کنید هرچیزی را که دور و اطراف خود میبینید، با معادل آلمانی آن را صدا کنید.( تمرینی جالب و بسیار مناسب)
    • یک روش دیگر نیز، استفاده از فلش کارتها و موبایل برای یادگیری زبان آلمانی است. ( برای این مورد، همیشه لیستی از لغات همراهتان داشته باشید )

  • گرامر آلمانی را به صورت اصولی بیاموزید نه اینترنتی!
    • منظور ما این است که فعل ها و اسم ها در این زبان مهم، چه تفاوت هایی دارند. ( این مورد خیلی بیشتر از آن چیزی که فکر میکنید مهم است!)
    • گرامر در هر زبانی به طور عجیب و شگفت انگیز، در یادگیری سریع تر و آسان تر آن زبان، تاثیر قابل توجهی دارد. به خصوص زمانی که شما میخواهید بگویید اتاق کناری من، نگویید کنار اتاق من.
    • از همین ابتدای کار شما باید تلفظ صحیح، به ویژه تلفظ صحیح حروف الفبای آلمانی را یاد بگیرید.

 

  • کم کم خودتان را در آلمانی غرق کنید.
    • بعد از مدتی که کم‌ کم و با دقت گام های اول را برداشتید، میتوانید شروع به خواندن متن های آلمانی و حتی نوشتن آنها به زبان شیرین آلمانی کنید. با این روش ها، شما با زبان و ساختار آن بهتر آشنا میشوید و خواهید دید که به طور اتوماتیک، مجبور میشوید از کلمات استفاده کرده و آنهارا بهتر به خاطر بسپارید.
    • شما میتوانید از کتاب های آموزش زبان آلمانی، برای کودکان شروع کنید (هیچ اشکالی ندارد!)
    • یکی از ایده های سریعتر و بهتر، برای یادگیری این است که کتاب یا داستان یا موضوعاتی که شما به آنها علاقه دارید، به زبان آلمانی پیدا کنید و سعی داشته باشید که خودتان هم راجب آنها مطلبی را اضافه کنید.
    • سعی کنید یک مجله به زبان آلمانی را پیدا کنید، آن را بخوانید و چند کلمه ای نظرتان را راجب پاراگراف هایش بنویسید.

 

  • شروع به گوش دادن به فایل های صوتی آلمانی زبان کنید.
    • واضح است، فایل های صوتی، پادکست ها، فیلم و سریال های آلمانی را تا میتوانید گوش دهید و در کنار آن سعی کنید با تلفظ صحیح کلمات این زبان و با ترکیب بندی جملات، گوشتان را با این زبان آشنا کنید. گوش دادن به فایل های صوتی آلمانی زبان، واقعا سرعت یادگیری زبان آلمانی را افزایش میدهد.
    • شما بعد از همه این مواردی که برای شما بازگو کردیم، حالا باید شروع به صحبت کردن به زبان لذت بخش آلمانی بکنید تا روند پیشرفت شما در این زبان، بهبود یافته و بتوانید از این زبان برای پیش بردن اهداف خود در زندگی استفاده کنید. بسیاری از افرادی که زبان آلمانی را یاد میگیرند، به خاطر یکی از دو دلیل مهم میباشد. دلیل اول این است که، افراد بخاطر پیشنهاد های کاری یا ایجاد شغل در کشور هایی که به زبان آلمانی صحبت میکنند، به سراغ یاد گرفتن این زبان می‌آیند. دلیل دوم هم بخاطر قصد ادامه تحصیل، در کشورهای آلمانی زبان میباشد. همانطور که میدانید، کشور های آلمان، سوئیس، اتریش و شرق بلژیک، به زبان آلمانی صحبت میکنند.

باز هم برای شما دانشجویان عزیز تاکید میکنیم، یادگیری مقدماتی زبان آلمانی بسیار حساس و حیاتی است. به تنهایی از پس آن بر نمی‌آیید کلاس های حضوری آموزش آلمانی، همانطور که گفتیم شامل مشکلاتی هستند که باعث میشوند روند یادگیری به خوبی پیش نرود. بخاطر همین موضوع، آکادمی زبان پوریا خانی با برگزاری کلاس های آنلاین، به شما در رسیدن هدفتان کمک میکند. شما میتوانید هرگونه سوال یا نظری در این مورد دارید، با ما از طریق بخش نظرات یا از طریق راه های ارتباطی، در آکادمی آموزش زبان استاد پوریا خانی، در میان بگذارید.

 

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=14227
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.