دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 12:11
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » پرمخاطب‌ترین سریال خانگی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
پست ثابت

پرمخاطب‌ترین سریال خانگی سال ۱۴۰۱ اعلام شد

همه ساله فیلم و سریال‌های زیادی تولید می‌شوند که مخاطبان مخصوص به خود را دارند. در سال 1401 نیز به مانند سال‌های گذشته، برخی از فیلم و سریال‌ها بیشتر از سایرین مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند و پرمخاطب‌ترین سریال خانگی سال ۱۴۰۱ اعلام شد. بازدید مخاطبان از سریال‌های شبکه خانگی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. در این مقاله می‌خواهیم به لیست پرمخاطب‌ترین سریال خانگی سال 1401 اشاره داشته باشیم. اگر علاقه‌مند به فیلم و سریال هستید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان همراه ما باشید. در ضمن اگر علاقه‌مند به خواندن اخبار بازیگران و هنرمندان هستید، پیشنهاد می‌کنیم سایت خبری ساناپرس را دنبال کنید.

پرمخاطب‌ترین سریال‌های خانگی سال 1401

استقبال بسیاری از مخاطبان از سریال‌های خانگی باعث شده است تا بسیاری از فیلم‌سازان اقدام به ساخت انواع فیلم و سریال در ژانرهای مختلف داشته باشند. از پرمخاطب‌ترین سریال‌های خانگی سال 1401 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اخبار بازیگران و هنرمندان

·  سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در ژانر عاشقانه تولید شده است. این مجموعه دارای داستان عاشقانه و تاریخی است که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سال 1401 محسوب می‌شود. موضوع سریال، مرتبط با زندگی ناصرالدین شاه است که چهارمین پادشاه قاجار بوده است. ماجرای سریال در دوران پس از مرگ امیرکبیر جریان دارد و روایت جالبی را نمایش می‌دهد.

بسیاری از مخاطبان به دلیل وجود بازیگران مطرح، طرفدار این سریال هستند. ژانر عاشقانه و تاریخی سریال باعث شده است تا برخی از افرادی که به تاریخ کشور علاقه‌مند هستند، نگاه ویژه‌ای به این سریال داشته باشند.

ساناپرس

 

·       سریال نوبت لیلی

نوبت لیلی یک مجموعه در ژانر خانوادگی و درام است که توسط روح الله حجازی تولید شده است. این سریال بازیگران مطرح زیادی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به حمید فرخ نژاد، مهران غفوریان، لاله مرزبان، مریلا زارعی و… اشاره کرد. داستان سریال به گونه‌ای است که در آن لیلی کتابی را پیدا می‌کند که داستانش مرتبط با دو قرن پیش است. شباهت زیادی که داستان کتاب با زندگی وی دارد، باعث ایجاد هیجان بیشتر در وی می‌شود.

لیلی در تلاش است تا با استفاده از داستان کتاب و وقایع رخ داده شده بتواند گذشته خانواده‌ خود را شناخته و تصمیم‌های مهمی بگیرد.

 

·       سریال راز بقا

راز بقا یک مجموعه در ژانر کمدی است که توسط سعید آقاخانی تولید شده است. این سریال بازیگران مطرح زیادی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به بهرام افشاری، حسن معجونی و… اشاره کرد. سعید آقاخانی یکی از تهیه کنندگان سریال‌های طنز است که با تولید سریال نون خ توانست به محبوبیت زیادی برسد. سریال راز بقا در مورد دو برادر به نام‌های رحیم و حاتم است که مردم آزار هستند و دست به کارهای هیجان انگیز می‌زنند.

رویای پولدار شدن باعث می‌شود تا این دو برادر وارد دنیای هیجان انگیز شوند. سریال راز بقا به دلیل داشتن ژانر کمدی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سال 1401 محسوب می‌شود.

·       سریال ساخت ایران 3

ساخت ایران 3 یک مجموعه در ژانر طنز و اجتماعی است که توسط بهمن گودرزی تولید شده است. این سریال بازیگران مطرح زیادی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به امین حیایی، مجید صالحی و… اشاره کرد. داستان این سریال هیجان انگیز از این قرار است که غلام به عنوان شخصیت اصلی سریال در جنوب ایران غواص است. ستاره که بدهی زیادی را بالا می‌آورد، از غلام می‌خواهد تا وی را یاری کند. غلام علاقه شدیدی به ستاره دارد، از این رو تصمیم می‌گیرد تا با استفاد از شیوه‌های مختلف، مشکل ستاره را حل کند.

جمع بندی

استقبال مردم از سریال‌های ساخته شده شبکه خانگی باعث شده است تا همه ساله کارگردان‌های زیادی اقدام به تولید سریال‌های متنوع در این شبکه خانگی داشته باشند. پرمخاطب‌ترین سریال‌های خانگی سال 1401 در این مقاله لیست شده است. دوست‌داران فیلم و سریال ایرانی اگر بخواهند هر یک از مجموعه‌های نام‌برده شده را دریافت کنند، می‌توانند از طریق یک وب سایت معتبر این کار را انجام دهند.

در سال جدید نیز بسیاری از تهیه کنندگان در حال تدارک دیدن مجموعه‌های جذاب دیگری هستند تا بتوانند مخاطبان را در شبکه نمایش خانگی به شکل ویژه‌ای سرگرم کنند.

 

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=14499
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.