دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 00:25
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » معرفی بهترین پارچه های مناسب مانتو
پست ثابت

مانتو تاثیر زیادی در استایل و ظاهر خانم‌ها دارد. مانتوها یکی از پرکاربردترین لباس‌های زنانه و به همین دلیل پرفروش‌ترین لباس به‌حساب می‌آیند. شما خانم‌های شیک پوش انواع مختلف مانتو را برای موقعیت‌ها و کاربردهای مختلف می‌پوشید. از انواع مانتو می‌توان مانتو اسپرت، مانتو مجلسی و مانتو اداری را نام برد. انتخاب حرفه‌ای و خرید درست یک مانتو شیک و زیبا می‌تواند ظاهری جذاب برایتان بسازد. یکی از مهم‌ترین عواملی که در ظاهر و تنخور مانتو تاثیرگذار هست و زیبا جلوه کردن مدل مانتو به آن بستگی دارد، پارچه مانتو هست. در این مطلب می‌خواهیم شما خانم‌های خوش سلیقه را با بهترین پارچه‌های مناسب مانتو آشنا کنیم تا بتوانید با آگاهی لازم و شناختن انواع پارچه مانتویی، بهترین مانتو را بخرید. در انتهای مطلب هم بهترین فروشگاه اینترنتی لباس زنانه برای خرید مانتو را به شما معرفی می‌کنیم.

ماهپار بهترین فروشگاه‌ اینترنتی خرید مانتو

انواع پارچه‌های مناسب مانتو

برای خرید بهترین مدل مانتو که هم شیک و زیبا باشد و هم موقع پوشیدنش احساس راحتی داشته باشید، باید نکات و اصولی را رعایت کنید. یکی از اصلی‌ترین موضوعات جنس و نوع پارچه مانتو هست. وقتی شما پارچه‌های مناسب برای انواع مختلف مانتو را بشناسید، متوجه می‌شوید که هر پارچه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد و برای چه مدل مانتو و فصلی مناسب هست. اگر کاربرد هر پارچه را بدانید، در هنگام خرید مانتو با آگاهی و دانش لازم می‌توانید راحت‌تر با انتخابی درست خریدی بی‌نقص داشته باشید.

پارچه نخی

مهم‌ترین ویژگی برای یک مانتو تابستانی مناسب خنک بودن آن است. شما خانم‌های شیک پوش برای استایل تابستانی به مانتویی نیاز دارید که علاوه بر زیبایی، خنک بوده و تنخور سبک و راحتی داشته باشد. بارزترین خصوصیت پارچه نخی خنک بودن آن است. پارچه نخی به خاطر نوع جنسش که از پنبه هست، به‌راحتی جریان هوا را از خود عبور می‌دهد و به همین دلیل بهترین گزینه برای مانتو تابستانی و کلا لباس‌های تابستانی و خنک به‌حساب می‌آید. پارچه‌های نخی تنوع زیادی دارند و می‌توانید مدل‌ها و طرح‌های زیادی از مانتوهای تابستانی از جنس نخی را بخرید. پارچه نخی علاوه بر خنکی به خاطر الیاف پنبه‌اش ضد حساسیت هم هست و گزینه‌ای ایده‌آل برای تابستان و البته افراد دارای آلرژی و حساسیت به‌حساب می‌آید. پارچه نخی با وجود تمام ویژگی‌های خوبش چروک پذیری بالایی دارد و بعد از شستن ممکن است کوچک شود یا به اصطلاح آب برود.

پارچه فیونا

محبوب‌ترین پارچه برای دوخت مانتو اداری و رسمی پارچه فیونا هست. پارچه فیونا تمام خصوصیات لازم برای مانتو اداری را دارد. مانتو رسمی و اداری باید دوام و کیفیت بالایی داشته باشد و از تنخور راحت و خوبی برخوردار باشد. پارچه فیونا به خاطر نوع بافت و جنس پارچه‌اش نرم و لطیف بوده و فرم قرارگیری آن روی بدن عالی است. این پارچه اگر از نوع باکیفیت و مرغوبش باشد دوام بالایی دارد و با استفاده هر روزه و شستشوی مداوم جلوه و زیبایی‌اش را از دست نمی‌دهد. همین ویژگی‌ها باعث شده تا پارچه فیونا تبدیل به پرطرفدارترین پارچه بین طراحان لباس و تولید کنندگان برتر مانتو اداری و رسمی‌ شود.

پارچه جین

پارچه جین یکی از محبوب‌ترین پارچه‌ها برای دوخت انواع لباس‌های زنانه و همین‌طور مردانه به‌حساب می‌آید. وجود انواع مختلف این پارچه از نوع ضخیم و نازک و کشی و غیر کشی باعث شده تا برای دوخت هر مدل و استایلی کاربرد داشته باشد. علت اینکه بسیاری این پارچه را به نام «پارچه لی» می‌شناسند هم جالب است. اولین کارخانه تولید کننده این پارچه «lee» نام دارد و به همین دلیل بسیاری پارچه جین را لی خطاب می‌کنند.

پارچه کرپ

پارچه کرپ یکی از پرکاربردترین پارچه‌ها برای دوخت مانتو هست. ظاهر و بافت خاص پارچه کرپ که انواع مختلفی دارد، باعث شده تا این پارچه مورد توجه خیاطان و طراحان لباس برای دوخت مانتو قرار بگیرد. پارچه کرپ چروک پذیری بسیار پایینی دارد و می‌توان گفت مانتو کرپ اصلا چروک نمی‌شود. از انواع پارچه کرپ می‌توان در دوخت مانتو اسپرت، مانتو اداری و رسمی و مانتو مجلسی استفاده کرد. می‌توان گفت پارچه کرپ ترک با توجه به ویژگی‌ها و جنس خاصش یکی از بهترین پارچه‌ها برای مانتو اداری به‌حساب می‌آید.

پارچه کتان

پارچه کتان از الیاف طبیعی تولید می‌شود و انواع مختلفی دارد. از نوع ضخیم پارچه کتان می‌توان در دوخت مانتو پاییزی و مانتو زمستانی استفاده کرد. نوع نازک‌تر پارچه کتان هم مناسب دوخت مانتو بهاری و مانتو تابستانی هست.

پارچه بزیاق

بیشترین الیاف پارچه بزیاق ترک از نخ هست و این پارچه تنخوری عالی دارد. فرم قرارگیری این پارچه روی بدن و ویژگی‌های منحصربه‌فردش باعث شده تا بهترین پارچه برای مانتو اداری باشد. کیفیت و دوام پارچه بزیاق ترک بسیار بالا هست و از قابلیت کشسانی مناسب و تنخوری راحت و سبک برخوردار هست. پارچه بزیاق ترک پرزدهی و چروک پذیری پایینی دارد و در اثر شستشوی مداوم جلوه خود را از دست نمی‌دهد.

پارچه چرم

از پارچه چرم طبیعی برای دوخت مانتوهای شیک و گران قیمت استفاده می‌شود. نوع مصنوعی پارچه چرم قیمت بسیار ارزان‌تری دارد و البته جلوه، جذابیت و دوام چرم طبیعی را ندارد. مانتو چرمی یک مانتو مجلسی به‌حساب می‌آید و بهتر است آن را در فصل‌های سرد سال بپوشید.

پارچه فاستونی

از پارچه فاستونی به دلیل جنس و ظاهرش برای دوخت انواع لباس‌های استایل رسمی مانند کت و شلوار و مانتو اداری استفاده می‌شود. پارچه فاستونی از پشم، ترکیب پشم و کرک یا ترکیب پشم و پلی استر تولید می‌شود. توجه داشته باشید که جنس بعضی از انواع پارچه فاستونی نخی هست.

پارچه‌ لنین

پارچه لنین از ترکیب پنبه، پلی استر و ویسکوز تولید می‌شود. کیفیت پارچه لنین به درصد پنبه به کار رفته در آن بستگی دارد. پارچه لنین جنس خنک و تنخور سبکی دارد و روی بدن خوش فرم قرار می‌گیرد. از پارچه لنین به خاطر ویژگی‌هایش برای دوخت مانتو بهاری و مانتو تابستانی استفاده می‌شود.

پارچه دیپلمات

پارچه دیپلمات به خاطر طرح خاصش یکی از کلاسیک‌ترین و شیک‌ترین پارچه‌های مانتو به‌حساب می‌آید. پارچه دیپلمات کیفیت و دوام فوق‌العاده و تنخور عالی و جذابی دارد. از پارچه دیپلمات در دوخت کت و شلوار و مانتو شلوار اداری و رسمی استفاده می‌شود و پارچه دیپلمات ترک یکی از بهترین پارچه‌های مناسب مانتو اداری هست.

پارچه ابریشم

پارچه ابریشم طبیعی از پارچه‌های بسیار گران قیمت هست که بیشتر از آن برای دوخت مانتو مجلسی استفاده می‌شود. لطافت، زیبایی و درخشندگی از ویژگی‌های پارچه ابریشم هست. مانتوهایی که از پارچه ابریشم دوخته می‌شوند را بهتر است در فصل بهار و اوایل فصل پاییز که هوا نه زیاد گرم و نه زیاد سرد هست، بپوشید.

پارچه ساتن

پارچه ساتن با ظاهر براق و جذابش مناسب دوخت مانتو مجلسی هست. پارچه ساتن تنوع رنگ و طرح زیادی دارد و در خرید مانتو ساتن انتخاب‌های زیادی خواهید داشت. اگر قصد خرید مانتو ساتن را دارید حتما این نکته را مدنظر داشته باشید که ساتن‌های بی‌کیفیت دوام پایینی دارند و به‌راحتی نخ کش یا پاره می‌شوند. به همین دلیل در هنگام خرید مانتو ساتن دقت کنید که پارچه ساتن آن از نوع باکیفیت و مرغوبی باشد.

پارچه حریر

پارچه حریر یکی از بهترین پارچه‌ها برای مانتو مجلسی به‌حساب می‌آید. خیاط‌ها و طراحان لباس از نوع باکیفیت این پارچه زیبا و سبک برای دوخت انواع مختلف مانتو مجلسی شیک استفاده می‌کنند. پارچه حریر بسیار خنک هست و می‌توان از آن در دوخت مانتو تابستانی هم استفاده کرد.

پارچه ژاکارد

پارچه ژاکارد در بافت خود دارای طرح‌های برجسته هست که ظاهری لوکس و جذاب به این پارچه داده‌اند. از این پارچه زیبا که بسیار مد روز هم هست می‌توان در دوخت مانتو مجلسی استفاده کرد. پارچه ژاکارد علاوه بر زیبایی، دوام و کیفیت بالایی هم دارد و چروک پذیری آن بسیار پایین است.

پارچه پیردوپل

طرح جذاب پارچه پیردوپل باعث شده تا این پارچه اصیل و قدمت دار همیشه روی مد باشد. پارچه پیردوپل از نخ پشمی درست می‌شود و مناسب فصل‌های سرد سال هست. از پارچه‌هایی کتان و الیاف پنبه با طرح پیردوپل می‌توان در دوخت مانتو بهاری و مانتو تابستانی استفاده کرد. پارچه پیردوپل ترک یکی از شیک‌ترین پارچه‌ها برای دوخت مانتو اداری به‌حساب می‌آید.

مانتو ماهپار دوخته شده با بهترین پارچه مانتو

مانتوهای برند ماهپار دوخته شده با بهترین پارچه‌ها

برند ماهپار بیش از ۱۵ سال سابقه در تولید و ارائه انواع لباس‌های زنانه دارد. ویژگی مانتوهای برند ماهپار، کیفیت و دوام بالا، تنوع زیاد در مدل، طرح، رنگ و سایز و قیمت مناسب هست. بهترین مدل‌های مانتو را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی ماهپار در وب‌سایت mahpar.ir به‌راحتی و تنها با چند کلیک بخرید. اعتقاد ماهپار این است که بهترین روش مشتری مداری تولید محصولی باکیفیت و با قیمت مناسب برای همه هست. بر پایه همین اعتقاد برند ماهپار سال‌هاست که بهترین مانتو شلوارهای اداری مناسب خانم‌های شاغل شیک پوش و خوش سلیقه را تولید می‌کند. اگر سری به سایت این تولید کننده برتر بزنید، رضایت بالای مشتریان این فروشگاه آنلاین و تعداد بالای برندهای نام آشنایی که به این مجموعه برای تهیه لباس‌های فرم کارمندان خانمشان اعتماد کرده‌اند، نظرتان را جلب خواهد کرد. در فروشگاه اینترنتی ماهپار می‌توانید با آسان‌ترین و مطمئن‌ترین روش خرید آنلاین، انواع لباس‌های زنانه مانند مانتو، مانتو شلوار اداری، مانتو اسپرت، انواع پالتو و بارانی، شلوار زنانه، مانتو شلوار اسپرت، لباس زیر زنانه، شومیز و پیراهن، لباس مجلسی و محصولات فراوان دیگری را بخرید. امکان خرید مانتو شلوار اداری به‌صورت عمده نیز در این فروشگاه لباس زنانه فراهم هست.

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=14329
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.