دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| شنبه 22 اردیبهشت 1403 10:36
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » ویژگی ها و مزایای لوله پلی پروپیلن
پست ثابت

لوله پلی پروپیلن به عنوان پرمصرف ترین و مهم ترین پلیمرهای کاربردی در دنیا استفاده می شود. لوله پلی پروپیلن از راندوم کوپلیمر نوع ۳ تولید می گردد. این لوله در دسته ی سبک ترین و مقاوم ترین لوله های پلیمری قرار می گیرد. لوله پلی پروپیلن در دو نمونه ی سبز رنگ و سفید رنگ در بازار یافت می شود. در تولید این نوع لوله ها گاها از موادی افزاینده استفاده می شود تا به این صورت ویژگی های آن ها متمایز و پر رنگ تر شود.مثلا در جهت انعطاف پذیری بیشتر مواد معدنی به لوله های PP اضافه می کنند. این مواد به لوله ی PP اجازه می دهد تا به شکل یک ورق مصنوعی تبدیل شود و به سادگی برش بخورد. برای تولید راحت لوله ها با اندازه های مختلف تاثیر خوبی خواهد گذاشت. در حال حاضر با توجه به کاربردی بودن شیر خودکار و فوم الاستومری لوله ای نیز این محصولات در مراکز معتبر ارائه می شود.

روش تولید لوله پلی پروپیلن

لوله پلی پروپیلن با قرار گرفتن در معرض فشار و گرما در کنار کاتالیزگر زیگلر-ناتا و توسط محلول یا فرآیند گاز تولید می گردد. خواص پلاستیک ممکن است با تفاوت در کاتالیزگر و شرایط تولید آن ها تغییر کند. جهت تولید لوله پلی پروپیلن می بایست ابتدا مواد اولیه را به شکل خام و سرد وارد دستگاه اکسترودر نماییم.

کاربردهای لوله پلی پروپیلن PP

  • استفاده در شبکه های آب سرد و گرم منازل و ساختمان ها
  • استفاده در لوله کشی تأسیسات شوفاژ، حرارت مرکزی و تهویه مطبوع
  • در شبکه های آب رسانی شهری
  • صنایع غذایی – شیمیایی و بهداشتی
  • شبکه های هوا رسان

مزایای لوله پلی پروپیلن

  • امکان تحمل فشار 20 اتمسفر برای آب سرد 20 درجه سانتیگراد و 10 اتمسفر جهت آب گرم 70 درجه سانتیگراد.
  • بالا بودن نقطه ی ذوب این ماده و به راحتی با ارتعاشات و تنش ها آسیب نخواهد دید.
  • جرم نخواهد گرفت، ضد زنگ بودن ، عدم پوسیدگی
  • مقاوم در مقابل اسید ها و بازها
  • عدم نیاز به عایق کاری
  • از لوله های فلزی بسیار سبک تر.
  • افت فشار بسیار ناچیز و فاقد ناهمواری سطح داخلی
  • راحتی و سرعت بالا در نصب.
  • پایین بودن قیمت لوله پلی پروپیلن
  • جایگزین مناسب برای لوله های فلزی و چدنی در بازار

کاربرد شیر خودکار

شیر خودکار که به آن شیر یکطرفه نیز می گویند قطعه ای برنجی با سوپاپ پلاستیکی می باشد که باعث همسو شدن دائمی مسیر آب می گردد. به این صورت از یک طرف به آب اجازه جاری شدن خواهد داد و از سمت مقابل مانع برکشت آب خواهد شد، بدنه این نوع شیرالات کاملا از فلز برنج و سوپاپ آن به شکل ترکیبی از لاستیک و پلاستیک ساخته شده اند . ضمن اینکه فنر سوپاپ از جنس استیل هست. این شیر ساخت کشور ایتالیا می باشد.

مزایای استفاده از شیر خودکار

اتصال لوله ها در مسیر پمپ آب یکی از مزایای استفاده از شیرها می باشد. در حالت عادی آب با یک فشار مشخصی از منبع وارد لوله می گردد. ولی در مواردی ممکن است جهت افزایش فشار آب، پمپ آب نصب شود. با این کار آب با فشار بیشتری وارد لوله کشی ساختمان می گردد. نصب شیر خودکار مانع خوبی برای بی دلیل روشن شدن پمپ خواهد شد. زیرا در صورت نبود شیر خودکار بدون مانع آب پمپاژ شده به شبکه لوله باز می ‌گردد. از مزایای این نوع شیر ها خاموش شدن پمپ بعد از پمپاژ آب و آب مجددا وارد شبکه لوله کشی نشود. در صورتی که شیر نامرغوب باشد، کارکرد پمپ تحت تاثیر قرار خواهد داشت.

فوم الاستومری لوله ای چیست ؟

عایق حرارتی مهم ترین و پرکاربردترین انواع عایق ها شناخته می شود که برای جلوگیری از هدر رفت انرژی کاربرد دارد. از فوم الاستومری لوله ای در جهت یک عایق حرارتی و در واقع یک متریال مشترک و همیشگی در صنعت ساختمان سازی در همه جوامع بهره برداری می گردد. در حال حاضر می توان گفت گسترش ایده جلوگیری هرچه بیشتر از اتلاف انرژی باعث شده تا استفاده از این نوع فوم نیز بیش از گذشته افزایش یابد.

اطلاعات نصب عایق های الاستومری

در مرحله ابتدایی برای نصب لازم است تا به کمک یک کاتر عایق لوله ای الاستومری را در طول برش دهید، بعد به کمک یک برس سطح لوله مورد نظر را توسط چسب مخصوص عایق الاستومری آغشته کنید، در مرحله بعد، عایق را دور لوله قرار دهید و محل درز عایق را توسط چسب الاستومری بچسبانید.در انتهای کار از نوار درزگیر مخصوص برای درزگیری عایق استفاده نمایید.

مجموعه بازار اتصالات یکی از مراکز معتبر برای ارائه انواع لوازم بهداشتی ساختمان در بازار آهن غرب تهران بوده که در سال 1384 اقدام به شروع فعالیت خود کرد. این مجموعه دارای کادر تخصصی و حرفه ای می باشد که همین موضوع سبب شده تا در مدت زمان 15 سال سابقه کاری و فعالیت مستمر در زمینه لوله و لوازم بهداشتی ساختمان مشتری مداری را مهم ترین مورد در ارائه خدمات و محصولات خود بداند . شما می توانید انواع شیر خودکار و فوم الاستومری لوله ای و …. را با اطمینان بالایی از این مجموعه خریداری نمایید. لازم به ذکر است با توجه به خدمات آنلاین نیز می توان محصول مورد نظر خود را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب از وب سایت bazaretesalat.com خریداری نمایید. از اهداف مهم بازار اتصالات توجه به استاندارد و کیفیت بالای محصولات است که در راستای رفاه حال مشتریان عزیز سبد کالا مناسبی تهیه گردد. این مجموعه همواره در طول روز آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=14420
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.