دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| شنبه 8 اردیبهشت 1403 07:47
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » قیمت پلن های اسپاتیفای (Spotify) چقدر است؟
پست ثابت

بسیاری از ما با سرویس پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای یا Spotify آشنا هستیم این پلتفرم یکی از بزرگترین پلتفرم های استریم موسیقی در جهان در کنار اپل موزیک و آمازون موزیک میباشد.

از طریق این پلتفرم هنرمندان و پادکستر ها میتوانند تولیدات خود را در دسترس دوستداران موسیقی در سراسر دنیا قرار بدهند و در عین حال بابت شنیده شدن آهنگ هایشان مبل اندکی نیز دریافت کنند. البته این را در نظر داشته باشید که درآمد هنرمندان از بابت شنیده شدن آهنگ هایشان در کشورهای مختلف دنیا متفاوت است. به نقل از سایت howtospotify  در مقاله Spotify pay per stream  این مبلغ از 800 دلار آمریکا در کشور مراکش تا 5470 دلار در کشور نروژ به ازای هر یک ملیون استریم متفاوت است.

همینطور دوستداران موسیقی میتوانند به صورت مجانی به گنجینه عظیم آهنگ ها و پادکست های اسپاتیفای دسترسی پیدا کنند.

در زیر به تعدادی از امکاناتی که این ابزار در اختیار شما قرار میدهد اشاره کردیم:

  • دسترسی به موسیقی های متنوع: شما می توانید در این پلتفرم، به بیش از 100 میلیون موسیقی و آهنگ دسترسی داشته باشید. میلیون ها آهنگ با ژانرها و هنرمندان مختلف در این پلتفرم قرار دارند که شامل انواع راک ها، موسیقی های متن فیلم، کلاسیک و غیره می شوند.
  • دسترسی به هنرمندان: از آنجایی که اسپاتیفای یک پلتفرم جهانی و شناخته شده است، بیشتر هنرمندان در داخل و خارج از ایران در این رسانه فعالیت دارند. شما می توانید از اسپاتیفای برای یافتن هنرمندان و جدیدترین آهنگ هایشان استفاده کنید.
  • تجربه کاربری بهتر در موسیقی: به لطف الگوریتم های پیچیده ای که در این سیستم قرار داده شده اند، قادر خواهید بود تا تجربه کاربری بهتری در زمینه گوش دادن به موسیقی پیدا کنید. از جمله می توان به توصیه موسیقی براساس سابقه شنیداری، فضای بسیار ساده برای پیدا کردن آهنگ ها، ساخت، ذخیره و اجرای پلی لیست و غیره اشاره کرد.

آشنایی با اسپاتیفای Spotify

چرا اسپاتیفای بهترین پلتفرم موسیقی است؟

اگر یکبار قیمت پلن های اسپاتیفای را پرداخت کرده و نسخه پریمیوم آن را استفاده کنید، حتما شما هم به جمع میلیون ها کاربر مشترک در این پلتفرم می پیوندید. در پاسخ به این پرسش می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • سازگاری: یکی از مزیت های بزرگ این پلتفرم، سازگاری آن با دستگاه های مختلف است. شما می توانید این برنامه را برای سیستم های مختلفی تهیه کرده و از آن استفاده کنید. شما می توانید بر روی چندین دستگاه از این برنامه استفاده نمایید.
  • انتخاب دقیق: یکی دیگر از مواردی که می تواند نقطه قوتی برای این برنامه، حتی با درنظر گرفتن قیمت پلن های اسپاتیفای باشد، محتوای کامل موزیک آن است. با توجه به این ویژگی، شما می توانید دقیق ترین جستجو را در منابع آن انجام داده و این برنامه می تواند با کمک سیستم جستجوی قدرتمند خود، دقیق ترین پاسخ و آهنگ را به شما پیشنهاد دهد.
  • اشتراک گذاری تجربیات موزیک: یکی دیگر از مواردی که می توان در این بخش به آن اشاره کرد، امکان اشتراک گذاری تجربیات موسیقی در پلتفرم های مختلف مانند فیسبوک و غیره است.
  • کیفیت بالای موزیک ها: در بخش Spotify Free، کاربران می توانند از کیفیت معمولی یا 96 یا 160 کیلوبایت در ثانیه استفاده کنند. با این حال، شما می توانید با پرداخت قیمت پلن های اسپاتیفای، کیفیت را به 320 کیلوبایت افزایش داده و از خروجی بهینه تری استفاده کنید.

از دیگر فیچرهای مهم این برنامه در حالت پولی همچنین می توان به دانلود موزیک و پادکست، امکان پخش آفلاین تا ده هزار آهنگ ذخیره شده، دسترسی به فول آلبوم ها و غیره اشاره کرد.

 

بررسی اشتراک های اسپاتیفای

قیمت پلن های اسپاتیفای چقدر است؟

پلن های اسپاتیفای در کشورهای مختلف متفاوت است و همینطور اسپاتیفای به فراخور نیاز افراد پلن های متفاوتی را طراحی کرده است که در جدول زیر قیمت این پلن ها را در کشور امریکا و همینطور امکانات هر پلن را برای شما جمع آوری کردیم.

پلن دانش آموزپلن خانوادهپلن دو نفریپلن تک نفره
4.99 دلار در ماه15.99 دلار در ماه12.99 دلار در ماه9.99 دلار در ماه
قابلیت ها
SHOWTIME6 اکانت پریمیوم برای اعضای خانواده2 اکانت پریمیومگوش دادن به موسیقی بدون آگهی
گوش دادن به موسیقی بدون آگهیمسدود کردن موسیقی های نامناسبگوش دادن به موسیقی بدون آگهیپخش آفلاین موسیقی
دسترسی به پلن Hulu با تخفیف دانشجوییگوش دادن به موسیقی بدون آگهیپخش آفلاین موسیقیپخش آهنگ براساس تقاضا (عقب و جلو بردن آهنگ و تنظیم زمان و پخش آن)
پخش آفلاین موسیقیپخش آفلاین موسیقیپخش آهنگ براساس تقاضا (عقب و جلو بردن آهنگ و تنظیم زمان و پخش آن)
پخش آهنگ براساس تقاضا (عقب و جلو بردن آهنگ و تنظیم زمان و پخش آن)پخش آهنگ براساس تقاضا (عقب و جلو بردن آهنگ و تنظیم زمان و پخش آن)
قابلیت استفاده جداگانه از برنامه Spotify Kids

هزینه پلن های اسپاتیفای

نحوه خرید و پرداخت قیمت پلن های اسپاتیفای

یکی از مشکلات مهمی که در کنار وجود قیمت پلن های اسپاتیفای وجود دارند، نحوه خرید و پرداخت این پلتفرم ها است. اسپاتیفای برای کشورهای ایران، افغانستان، چین، قزاقستان، سوریه، ترکمنستان، یمن، روسیه و چند کشور دیگر در دسترس نیست و شهروندان این کشورها نمی توانند از این پلتفرم استفاده کنند. برای رفع این مشکلات، لازم است از واسطه هایی استفاده کنید که یکی از پلتفرم های ایرانی کارت است. این مجموعه به شما امکان آن را می دهد تا بتوانید در ایران پلن های پولی اسپاتیفای را تهیه کنید .

شما می توانید از طریق کشورهایی که هزینه اسپاتیفای در آنها کمتر است، از خدمات این سرویس با قیمت کمتری استفاده نمایید. به عنوان مثال، کشورهایی از جمله هند، سریلانکا و بنگلادش و ترکیه تعرفه بسیار ارزانی برای پلن های شخصی ارائه می کنند که هزینه نهایی برای پرداخت قیمت پلن های اسپاتیفای را به شدت جذاب می کند.

نحوه خرید پلن های اسپاتیفای

ارزان ترین کشورها برای خرید پلن های پولی اسپاتیفای کدامند؟

بر طبق تحقیق من از مقاله Spotify prices   که به تفکیک قیمت پلن های اسپاتیفای را در سراسر کشورهای جهان منتشر کرده است قیمت پلن های اسپاتیفای در کشورهای امریکای جنوبی و آسیایی به نسبت کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی و استرالیا و نیوزلند به مراتب پایین تر است.

کاربران ایرانی بعلت اینکه امکان افتتاح حساب با آی پی ایران در این سایت برایشان وجود ندارد مجبور هستند با استفاده از پروکسی و تغییر آی پی وارد این پلتفرم شوند و اگر امکان تغییر آی پی به کشورهایی که مانند هندوستان یا ترکیه وجود داشته باشد شما میتوانید از امکانات این سایت با قیمت ارزان تری استفاده کنید.

در جدول زیر قیمت پلن های مختلف اسپاتیفای را در کشورهایی که به نسبت قیمت ارزان تری نسبت به بقیه جاها دارند برای شما لیست کرده ام. من کلیه این اطلاعات را از سایت howtosptify  بدست آوردم.

NoCountrySpotify Individual price          Spotify Duo price        Spotify Family price      Spotify Student price
1
Turkey
1.09 usd/month
1.45 usd/month1.82 usd/month 0.54 usd/month
2India1.45 usd/month
1.82 usd/month
2.19 usd/month
3
Bangladesh
1.99 usd/month2.60 usd/month3.90 usd/month
4
Vietnam
2.52 usd/month
5Philippines
2.98 usd/month
3.39 usd/month
3.92 usd/month
6
Sri Lanka
1.67 usd/month
2.14 usd/month
2.67 usd/month
0.83 usd/month
7Pakistan
1.07 usd/month
1.40 usd/month
1.72 usd/month
8Argentina
1.33 usd/month
1.86 usd/month
2.34 usd/month
0.053 usd/month

 پرسش های متداول

برخی از پرسش های متداولی که ممکن است شما کاربران راجع به قیمت پلن های اسپاتیفای داشته باشید، به شرح زیر می باشند:

  • آیا امکان استفاده از اسپاتیفای به صورت رایگان ممکن است؟

با توجه به سیاست هایی که این سرویس ارائه کرده است، در پاسخ باید گفت بله. شما می توانید با ثبت نام در این پلتفرم، بصورت رایگان از این پلتفرم استفاده کنید البته باید در حین گوش دادن به موسیقی به تبلیغ های اسپاتیفای هم گوش کنید و همینطور در ایران به علت اینکه این سرویس فعال نیست باید از فیلتر شکن برای ثبت نام و گوش دادن به اهنگ ها استفاده کنید.

  • امکانات پایه در نسخه پریمیوم چیست؟

امکانات پایه ای که کاربران می توانند آن را در نسخه پریمیوم و پولی این برنامه دریافت کنند، شامل مواردی همچون پخش تمام موسیقی ها، امکان رد کردن آهنگ بدون محدودیت، دانلود موزیک و پخش آفلاین آن و نیز شنیدن موسیقی بدون تبلیغات هستند.

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 1 میانگین: 5]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=14508
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.