دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 02:57
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » چرا باید رینگ لایت و سافت باکس از کروماکی لند خریداری کنیم؟ (۳ دلیل مهم)
پست ثابت

خرید رینگ لایت انتخاب خوبی برای کسانی است که می خواهند کسب و کار کوچک خود را راه اندازی کنند. رینگ لایت همچنین یکی از بهترین تجهیزات نورپردازی برای بلاگر ها است. تولید محتوا در شبکه های مجازی، برای فروش بیشتر یا برای سرگرمی، نیازمند تجهیزات نورپردازی با کیفیت و قیمت به صرفه است.

رینگ لایت ارزان

رینگ لایت یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که می خواهند با قیمت مقرون به صرفه، بیشترین بازدهی را برای نورپردازی خود به دست آورند. تجهیزات نورپردازی زیادی در بازار وجود دارند که گرانقیمت هستند.تجهیزات نورپردازی گران قیمت در استودیو های حرفه ای کروماکی و استودیوهای عکاسی استفاده می شود. نورپردازی حرفه ای نصب سختی دارد و به این راحتی ها نمی توان آن ها را جا به جا کرد. همچنین استفاده از تجهیزات نورپردازی حرفه ای، نیازمند تخصص و دانش درباره کاربرد آن هاست.برخلاف تجهیزات پیشرفته نورپردازی، رینگ لایت را می توان برای نورپردازی به سوژه های بسیاری انتخاب کرد. علاوه بر اینکه رینگ لایت قابلیت حمل آسانی داشته و ارتفاعش با پایه های مختلف کم و زیاد می شود، نورپردازی طبیعی و فوق العاده ای دارد.

دلایل خرید رینگ لایت خرید رینگ لایت برای نورپردازی تولید محتوا[/caption]

نور طبیعی رینگ لایت

تعداد بسیار زیادی ال ای دی در رینگ لایت استفاده می شوند. این ال ای دی ها نور خورشید را تقلید کرده و روشنایی بسیار طبیعی دارند. رینگ لایت یکی از بهترین ابزار ها برای روشنی بخشی به سوژه ها در محیط خانه و استودیو است.

درجه حرارت

درجه حرارت نور رینگ لایت نیز قابل تغییر است. با تنظیماتی که در پشت رینگ لایت وجود دارد، می توان رنگ و حرارت نور رینگ لایت را تغییر داد. این ویژگی خرید رینگ لایت را پیش از پیش برای استفاده در استودیو کروماکی و استودیو عکاسی خانگی ضروری می کند.با درجه حرارت های مختلف نور رینگ لایت، تصاویر متفاوتی را می توان با این وسیله نورپردازی ضبط کرد اما همین کار را هم با خرید سافت باکس لایتر می توان انجام داد. در صورت نیاز می توانید از یک سافت باکس نیز برای تغییر نور تابشی به سوژه استفاده کنید.

رینگ لایت RGB

رینگ لایت آر جی بی نوری رنگی است که در یک دایره کامل تابیده می شود. رینگ لایت RGB قابلیت تغییر نور به رنگ های مختلف را دارد. از این وسیله می توان برای ایجاد افکت های نوری مختلف استفاده کرد. با تغییر مکان سوژه و تغییر رنگ رینگ لایت RGB نتایج متفاوتی خواهید گرفت. این ابزار نورپردازی می تواند به راحتی به شما امکان عکس برداری هنری  به سبک های مختلف را بدهد.شکل های مختلفی از نور RGB مانند آباژور، ریسه، لامپ های تزئینی و … وجود دارند که می توان از آن ها برای ایجاد افکت های مختلف در تصویر استفاده کرد. نور RGB از پر استفاده ترین نورهای تزئینی است.

نور 360 درجه رینگ لایت

کم بودن سایه ها در عکاسی پرتره، چهره فرد را درخشان تر کرده و زیبایی صورت اش را بیشتر می کنند. شکل دایره ای رینگ لایت امکان تابش نور به سوژه را در یک حلقه کامل فراهم می کند.همین موضوع باعث می شود تا سایه ها کم رنگ شوند. تابش نور حلقه ای رینگ لایت، عکاسان را به خرید رینگ لایت تشویق می کند. به این دلیل که سایه های تیز زیر ابرو، بینی و چانه را از بین می برد.

تابش نور به صورت یکنواخت

روشنایی بخشی رینگ لایت به صورت مستقیم و رو به جلو است؛ به همین دلیل مورد علاقه عکاسان ماکرو می باشد. نور رینگ لایت از نوع نور نرم است. سایه هایی که نور نرم به وجود می آورد مرز مشخصی ندارند و نمی توان برای آن ها محدوده تعیین کرد.نور نرم در نقطه مقابل نور سخت قرار دارد. نور سخت باعث می شود تا سایه از روشنایی قابل تفکیک باشد. مرز بین سایه و روشنایی در نور سخت به راحتی قابل تفکیک است.

انعکاس حلقه ای نور انعکاس حلقه ای نور درون چشم بلاگر

انعکاس حلقه ای

انعکاس حلقه ای رینگ لایت بر روی مردمک چشم، لنز طبیعی محسوب می شود. بلاگرها هاله رینگ لایت بر روی چشم را بسیار می پسندند. افراد به دلیل این انعکاس دایره رینگ لایت، علاقه دارند از رینگ لایت برای عکاسی پرتره استفاده کنند.

انعکاس دایره ای رینگ لایت و نور یکنواخت و کامل آن، عکاسان پرتره را به این ابزار نورپردازی علاقه مند نموده است.

 

خرید رینگ لایت از کروماکی لند

انواع رینگ لایت را می توانید در فروشگاه های تجهیزات نورپردازی بیابید. با یک مقایسه کلی و دریافت لیست قیمت، کروماکی لند را انتخابی به صرفه برای خرید رینگ لایت خواهید دانست.

کروماکی لند انواع تجهیزات نورپردازی برای تولید محتوا را در فروشگاه خود عرضه کرده است. قیمت های مقرون به صرفه و مناسب، هر روزه خریداران بسیاری به کروماکی لند می کشاند.

امکان ارسال سریع، مشاوره و خدمات پس از فروش از دلایل محبوبیت کروماکی لند برای خرید رینگ لایت محسوب می شود.

ارسال سریع

در هر کجای ایران که باشید، طی 72 ساعت می توانید رینگ لایت خود را تحویل بگیرید. ساکنین تهران از شانس دریافت سریع تر نیز برخوردارند.

خدمات پس از فروش رینگ لایت

پس از خرید خود و دریافت رینگ لایت می توانید با کروماکی لند تماس بگیرید. کارشناسان و متخصصان کروماکی لند در زمینه تجهیزات روشنایی تولید محتوا مانند رینگ لایت، پاسخگوی شما خواهند بود.در هر مرحله از خرید، از زمان ثبت سفارش تا زمان دریافت و استفاده از محصول می توانید روی پشتیبانی و خدمات پس از فروش کروماکی لند حساب کنید.در صورت بروز هر گونه مشکل، درخواست راهنمایی یا مشاوره برای خرید، کارشناسان و متخصصان کروماکی لند آماده پاسخگویی به شما هستند.

مشخصات رینگ لایت

برای اطلاع از طرز کار و نصب و راه اندازی رینگ لایت، به صفحه محصول در سایت فروشگاه کروماکی لند مراجعه کنید. با خواند توضیحات هر رینگ لایت می توانید به راحتی و به تنهایی رینگ لایت خود را آماده به کار نمایید.در توضیحات فنی محصول می توانید مشخصات رینگ لایت را ببینید و برای خرید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.بعضی از رینگ لایت ها بدون پایه به فروش می رسند. در هنگام خرید رینگ لایت از وجود پایه در بسته بندی، اطمینان حاصل نمایید.

 

 

برچسب ها : کروماکی,کروماکی لند,رینگ لایت,سافت باکس,تولید محتوا

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=14278
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.