دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 00:45
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » رزرو و خرید تور پاریس و گالری لافایت بهار 1402
پست ثابت

اگر علاقه مند به سفر به شهر ها و کشورهای متفاوت هستید، پیشنهاد می کنیم کشورهای این لیست را از دست ندهید. می توانید تور آفریقا را انتخاب کنید و به این سرزمین وسیع بروید. اگر هم که به آب و هوای شرجی علاقه دارید تور سریلانکا را انتخاب کنید. در غیر این صورت، تور پاریس، تجربه ای شگفت انگیر برای تان فراهم خواهد کرد.

تور آفریقا

 برای رسیدن باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید در تور آفریقا از آب و هوای جذاب لذت ببرید.

به گوریلا ترکینگ در رواندا بروید

پیاده روی برای دیدن گوریل های کوهستانی در معرض انقراض در زیستگاه طبیعی آنها در فهرست سطل برای بسیاری از دوستداران حیوانات قرار دارد و کوه های ویرونگا رواندا خانه بیش از نیمی از جمعیت وحشی باقی مانده در این سیاره است.

پارک ملی آتشفشان ها جایی است که سفرها برای دیدن این نخستی های باشکوه انجام می شود. شما نمی توانید تنها به تنهایی بروید، بلکه باید به یک سفر راهنمایی بپیوندید که نیاز به مجوز دارد. رواندا یکی از کوچکترین کشورهای آفریقاست و پایتخت آن کیگالی به عنوان یکی از تمیزترین کشورهای آفریقا شناخته می شود. همچنین تنها 2.5 ساعت از گوریل ترکینگ فاصله دارد و این مکان گردشگری نوظهور را برای کاوش آسان می کند.

طلوع خورشید بر فراز تپه های شنی را در Sossusvlei، نامیبیا تماشا کنید

نامیبیا که در جنوب غربی آفریقا واقع شده است، مقصدی منحصر به فرد است که اغلب هنگام برنامه ریزی برای سفر به این قاره نادیده گرفته می شود. این نباید باشد. این کشور مملو از ماجراجویی ها و مناظر است که در هیچ کجای این قاره نخواهید یافت، از جمله صحرای نامیب و سوسوسولی.

Sossusvlei، بخشی از پارک ملی Namib-Naukluft، نمک‌دانی غول‌پیکر و مسطح است که توسط دریایی از ماسه‌های قرمز و نارنجی احاطه شده است که در منظره‌ای ماورایی از تپه‌های شنی بلند و دره‌های متروک پر از درختان خشک شده سنگ‌زده شده است. به خصوص در نور اول، زمانی که طلوع خورشید تپه‌ها را متمرکز می‌کند و آنها را درخشان می‌کند، تماشایی است.

دیگر جاذبه‌های مهم در نامیبیا شامل ساحل اسکلت، که به خاطر اسکلت‌های کشتی‌های شکسته‌ای که در امتداد خط ساحلی مه آلود اقیانوس اطلس در اینجا سقوط کردند، و پارک ملی اتوشا، یکی از بهترین ذخیره‌گاه‌های بازی آفریقا، نام‌گذاری شده است.

تور سریلانکا

روزهای خود را با غوطه ور شدن در آفتاب بر روی یک بانوج و تماشای نهنگ در دهکده کوچک میریسا، یکی از جذاب ترین مخفیگاه های ساحلی و مکان های دیدنی سریلانکا بگذرانید. به محض ورود به این بهشت ساحلی، دنیای واقعی فراموش خواهد شد. مطمئناً میریسا باید در لیست مکان های زیبای سریلانکا برای یک تعطیلات شگفت انگیز باشد. همه عاشق شلوغی و شلوغی شهر نیستند. بسیاری از ما می خواهیم تعطیلات خود را در آرامش و در برخی مکان های آرام بگذرانیم. بنابراین، اگر شما هم یکی از این افراد هستید و در سریلانکا هستید، پس حتما باید از این روستای زیبا به نام میریسا دیدن کنید.

در تور سریلانکا امکان این را دارید که ذائقه خود را درباره غذاهای این کشور بسنجید و همزمان نحوه پخت آنها را یاد بگیرید. کلاس‌های آشپزی در حدود 2 ساعت طول می‌کشند و بسیار سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز هستند.

این روستایی است که اکثر شهروندان ساکن آن ماهیگیر هستند. بنابراین شما دید بسیار نزدیکی از زندگی مردم محلی خواهید داشت. حتی می توانید با ماهیگیران به ماهیگیری بروید و نگاهی به نهنگ ها و دیگر ماهی های بزرگ بیندازید. برخی از ماهی‌های بسیار محبوب و خوشمزه‌تر مانند ماهی تن در اینجا یافت می‌شوند. وقتی در این روستا هستید، خوردن غذاهای محلی را که بسیار خوشمزه است فراموش نکنید.

همچنین در هنگام عصر می توانید به سواحل بروید و اوقات خود را به استراحت در آنجا بگذرانید. بنابراین، دلایل کافی وجود دارد که می توان به راحتی عاشق این روستای کوچک، اما زیبا شد.

تور پاریس

تور پاریس به عنوان بی نظیرترین سفرهای اروپایی به شمار می رود که اغلب افراد زیادی یک بار حداقل آن را در زندگی خود تجربه می کند.

موزه پیکاسو

موزه پیکاسو یا موزه Picasso یکی از پر بازدیدترین موزه های پاریس است. جذابیت اصلی این موزه در این واقعیت نهفته است که بیش از 5000 کار به همراه ده ها هزار قطعه بایگانی در آن قرار دارد. همه این قطعات شناخته شده اند که روند خلاقانه استاد پابلو پیکاسو را نشان می دهد. اگر شما یک عاشق هنری هستید و همیشه کار پیکاسو را تحسین کرده اید ، این یک مکان ضروری برای شما است. همچنین می توانید آثار هنری مختلف این هنرمند را کشف کنید. با شروع از نقاشی به مجسمه تا حکاکی ، می توانید همه آن را در اینجا مشاهده کنید. این موزه دارای مجموعه ای منحصر به فرد از آثار این هنرمند بزرگ است. اگر می خواهید کل آثار پابلو پیکاسو را ببینید ، این مکان است. با مراجعه به این مکان نیز می توانید چیزهای زیادی در مورد هنرمند نیز بیاموزید.

لو مارایس

اینجا مکانی است که می توانید چیزهای زیادی را در آن کشف کنید. خیابان های قرون وسطایی Le Marais ارزش دیدن را دارند. این مکان مملو از فروشگاه های کوچک منحصر به فرد، کافه های امروزی، گالری های مد روز و رستوران ها است. می توان گفت که اینجا محله ای با علایق عالی است که می توانید در آن اوقات خوشی را در کنار عزیزان خود داشته باشید. این در واقع یک مکان ضروری برای همه بازدیدکنندگان است. این مکان به شهرت آوانگارد معروف است. اگر می خواهید یک بعد از ظهر دنج را در پاریس سپری کنید، این مقصد ایده آل برای شماست. بنابراین مطمئن شوید که این مکان را از لیست خود حذف نکنید.

گالری لافایت

اگر می خواهید بهترین تجربه خرید در پاریس را داشته باشید، هیچ مکان دیگری بهتر از گالری لافایت وجود ندارد. گالری های خیره کننده لافایت چیزی کمتر از بهشتی برای همه عاشقان خرید احساس می کنند. این مکان در محله شیک اپرا واقع شده است. این فروشگاه بزرگ دارای 3 بلوک ساختمان است. اینجا مکانی است که می توانید مغازه های برخی از برندهای برتر فرانسه را کشف کنید. برندهای بزرگی که می توانید کشف کنید عبارتند از هرمس، شانل و لویی ویتون. به غیر از آن می توانید مارک های دیگر را نیز تهیه کنید. همچنین می توانید از طبقه آخر دیدن کنید تا منظره ای عالی از شهر داشته باشید. به طور خلاصه، اینجا مکانی است که ارزش دیدن در شهر پاریس را دارد. اگر می خواهید تجربه ای لوکس داشته باشید، اینجا بهترین مکان است.

منبع مطلب : مجله آژانس گردشگری نوید گشت (https://navidgasht.com)

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=14438
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.