دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| جمعه 28 اردیبهشت 1403 03:58
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » خرید گوسفند زنده اینترنتی در تهران اسفند 1401
پست ثابت

خرید گوسفند زنده اینترنتی در تهران

خرید گوسفند زنده در تهران نیاز به بررسی موارد مختلفی دارد که در مرحله باید در مورد قیمت آن استعلام بگیرید و حتما قبل از خرید از قیمت روز آن مطلع باشید. برای همه ما در طول زندگی پیش خواهد آمد که نیاز به خرید انواع دام زنده داشته باشیم پس باید مواردی که قبل از خرید از اهمیت بالایی برخوردار است را رعایت کنیم تا بتوانیم دام زنده با کیفیت و قیمت مناسب بخریم .

ما در این مقاله به طور کامل درباره‌ی انتخاب یک گوسفند زنده صحبت خواهیم کرد تا در خرید آن کمترین دغدغه را داشته باشید.در صورت هر گونه سوال از نحوه فروش انواع گوسفند زنده با کارشناسان دام زنده پیام در ارتباط باشید .

راهنمای خرید گوسفند زنده

برای خرید گوسفند زنده باید به چندین نکته‌ی مهم توجه کرد و با توجه به این که گوشت قرمز برای سلامتی ما انسان‌ها مفید است پس در هنگام خرید گوسفند زنده دقت کافی داشته باشید و از مراکز معتبر که زیر نظر اتحادیه دام و مراکز بهداشتی هستند خرید کنید. گوشت گوسفند سرشار از ویتامین و پروتئین‌ بوده و به همین جهت برای اینکه تمامی موادهای مغذی آن به بدن منتقل شود، باید در هنگام خرید آن به نکات مختلفی توجه کرد که ما در ادامه به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.

بررسی چشم‌های گوسفند دارای اهمیت است. در واقع اگر چشم‌های یک گوسفند شفاف باشد، می‌توان به سالم بودن این حیوان مطمئن‌تر شد. اگر رنگ کدر در چشمهای گوسفند مشاهده کردید این بدین معنی است که این حیوان دچار بیماری است و باید از خرید آن خودداری کنید.

دقت داشته باشید که یک گوسفند سالم دائماً در حال تغذیه است.

یک گوسفند زنده سالم که آماده‌ی کشتار است، به هیچ عنوان نباید ترشحی از دهان و بینی‌اش خارج شود اگر چنین مواردی مشاهده کردید در این زمینه بیشتر تحقیق کنید چون این نشان از بیماری دام می باشد.

تحرک داشتن گوسفند زنده از جمله ملاک‌های سالم بودن حیوان است.

رنگ شفاف جگر گوسفند پس از قربانی کردن ، نشان از سالم بودن گوسفند دارد که این موضوع در قیمت گوسفند زنده نیز موثر خواهد بود.

اگر گوسفند را برای پروار بندی میخواهید بخرید ، توصیه می‌کنیم که مهره‌های پشت گوسفند را لمس کنید.

خرید دام زنده تازه و بهداشتی

باید بدانید که میکروب ها از طریق غذاهای دامی و گوشتی، بسیار راحت تر از غذاهای گیاهی به انسان منتقل می‌شوند. عوامل بیماری زا می‌توانند از راه های گوناگونی به بافت دام نفوذ کنند و از آن طرق وارد بدن ما شوند. از جمله آنها ذبح غیر بهداشتی دام در مکان های غیر استاندارد و بهداشتی است. این اماکن به دلیل عدم رسیدگی بهداشتی به آنجا، منبع تمامی آلودگی های میکروبی هستند.

در شرایط کنونی،مراجعه به مرکز عرضه دام بهداشتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این مراکز موظف میباشند تا دام سالم و بدون از هرگونه بیماری را به شما تحویل دهند.

پس برای رهایی از مشکلات بیماری یا هدر رفتن پول خود سعی کنید مراکز معتبر و بهداشتی را برای خرید دام زنده خود انتخاب کنید.

بهترین مرکز عرضه دام بهداشتی

در بهترین مراکز عرضه دام بهداشتی معتبر، دام ها تحت نظارت دقیق، کنترل و معاینات دامپزشکی قرار می‌گیرند. این پروسه برای این منظور صورت می‌گیرد تا از انتقال هرگونه عامل بیماری به مصرف کننده از طریق دام جلوگیری شود. همچنین این اطمینان را در مشتریان ایجاد نمایند که گوشت این دام ها با رعایت کامل اصول بهداشتی از جمله در نگهداری و ذبح دام صورت گرفته است.

به بیان دیگر قبل و بعد از کشتار دام، سلامت دام و گوشت آن به طور کامل توسط دامپزشک چک و بررسی می‌شود تا از عرضه گوشت سالم اطمینان کامل بوجود آید.

برای خرید دام زنده بهداشتی حتما به مراکز معتبر عرضه دام مراجعه نمایید. مرکز دام زنده پیام با سالها تجربه در امر پرورش،خرید و فروش دام زنده با داشتن کارشناسان حرفه ای در این زمینه بهترین دام را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دام زنده پیام بهترین مرجع اینترنتی خرید گوسفند زنده

با مزایای خرید از این سایت فوق‌العاده آشنا شدید. خوب است بدانید پرداخت هزینه خرید شما با ارسال کارت خوان سیار به درب منزل صورت می‌پذیرد. این یعنی می‌توانید پس از مشاهده گوسفند مورد نظر و تطابق آن با درخواست خود، هزینه آن را پرداخت کنید. همچنین اگر برای خرید، نژاد خاصی از گوسفند را مد نظر دارید خالی از لطف نیست که بدانید دام زنده پیام ارائه دهنده انواع گوسفند در نژاد‌های کردستان، مغان، افشار، سنگسار، بجنورد، شال و همچنین بره و میش است.

در ضمن چنانچه به جز گوسفند زنده در سطح شهر تهران مایل به خرید اینترنتی مرغ و خروس زنده (محلی یا ماشینی) نیز هستید، این امکان نیز در سایت لایو شیپ با شرایط مناسب فراهم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید.

تلفن همراه در تمام مناطق 09122005029 , 09127125345

شمال تهران 22507255 , 22302030

ونک و میرداماد ویوسف اباد 88571771

محدوده مناطق غرب تهران 44832692

مناطق مرکز تهران و محدوده 66623579

پیروزی و امام حسین و محدوده 33108263

مناطق شرق تهران 77930049

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=14495
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.