دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| جمعه 28 اردیبهشت 1403 10:05
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » جدید ترین قیمت تور مالزی را اینجا ببینید
پست ثابت

کشور مالزی، یکی از کشورهای زیبا و پر جنب و جوش جنوب شرقی آسیا است. این کشور با نشاط با پایتخت خود “شهر کوالالامپور” شناخته می شود. در دهه اخیر، کشور مالزی موفق شد تا در زمینه های تکنولوژی و صنعت گردشگری، به پیشرفت های چشمگیری برسد و همین امر سبب شد تا نامش در جهان بر سر زبان ها بیفتد. این کشور زیبا با دریای چین مرز مشترک داشته و از مناظر جذاب و فوق العاده ای، بهره مند می باشد. سالانه میلیون ها توریست و گردشگر، برای بازدید از این کشور هزینه می کنند و به آن سفر می کنند. اگر از علاقه مندان به جهان گردی هستید و قصد دارید تا به زودی از کشور مالزی دیدن کنید، می توانید سری به وب سایت لحظه آخر زده و از میان تور های مالزی آن، انتخاب کنید.

تور های مالزی را از لحظه آخر بخرید

همانطور که پیش تر اشاره شد، کشور مالزی یکی از مقاصد مهم گردشگری در جنوب شرقی قاره آسیا است. بازدید از این کشور رویایی و سرسبز، به همراه یک تور، رویایی تر هم می شود؛ چراکه بسیاری از تور ها، راهنمای تور دارند و می تواند شما را با دیدنی ها و تاریخچه مکان های گردشگری این کشور، آشنا کند. برای خرید تور مالزی می توانید به آژانس های مسافرتی یا سایت های فروش تور، مراجعه کنید؛ هرچند که ما به شما توصیه می کنیم که خرید بلیط یا تور های خود را در سایت لحظه آخر، انجام دهید تا از مزایا و امکانات آن بهره مند شوید. از جملهی این مزایا، تخفیف های بی نظیر و امکان خرید اقساطی تور ها می باشد.

کشور مالزی عجایب زیادی برای عرضه به گردشگران دارد. از جمله مکان های گردشگری و دیدنی این کشور می توان به پارک ملی گونونگ گادینگ، جزیره مانوکان، غارهای باتو، معبد کک لوک سی، جزیره ردانگ، پارک ملی باکو، رودخانه کیناباتانگان، سیپادان، ارتفاعات کامرون، شهر جرج تاون، گنتینگ هایلندز، پاهانگ، تامان نگارا، لنکاوی، غار های مولو، بوکیت بینتانگ، برج های دوقلو پتروناس،  کی اِل سی سی، چاینا تاون، نشنال پلس و منارا کی ال تاورز، اشاره کرد.

قیمت تور مالزی سایت لحظه آخر

پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی لینک روبرو 👈 تور مالزی 👉 وارد صفحه اختصاصی تورهای مالزی شوید و خودتان قیمت ها را با سایر سایت ها مقایسه نمایید. در این صورت متوجه می شوید که لحظه آخر مناسب ترین قیمت تور را با بهترین امکانات در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهد.

تور مالزی چنده؟

برای سفر به مالزی ویزا لازم است؟

همانطور که می دانید، به اجازه نامه ورود به هر کشور، ویزا می گویند. جالب است بدانید که کشور مالزی به شهروندان کشورهای افغانستان، ایران، عراق، لیبی و سوریه، اجازه می دهد تا به مدت 14 روز، بدون ویزا در آن اقامت داشته باشند؛ اما در صورتی که مدت اقامت آن ها از 14 روز عبور کرد، به ویزا نیاز خواهند داشت. برای تهیه ویزا، باید مدارکی از قبیل اصل پاسپورت، دو قطعه عکس ۳×۴، رزرو بلیط رفت و برگشت و هتل، رزرو بلیط رفت و برگشت و هتل، اگر شخصی که شما را دعوت می کند ایرانی باشد اسکن صفحه اول پاسپورت و ویزای ایرانی لازم است اما اگر این شخص ایرانی دارای ملک باشد، اسکن سند ملکی کفایت می کند و اگر شخص دعوت کننده مالزیایی باشد دعوت نامه از طرف شخص و ID کارت دعوت کننده را به اداره مربوطه تحویل دهید.

انواع ویزا های کشور مالزی، به شرح زیر می باشند:

  • ویزای توریستی
  • ویزای تحصیلی
  • ویزای کاری
  • ویزای اقامتی
  • ویزای اجتماعی
  • ویزای ترانزیت

سفر به مالزی ویزا نیاز دارد؟

برای سفر به مالزی دلار ببریم یا رینگیت

قبل از هر سفر خارجی، مسافران باید تصمیم بگیرند که دلار یا واحد پول ملی آن کشور را به همراه خود ببرند. در بسیاری از کشورها، فروشندگان واحد پول های دیگری نظیر دلار را نیز می پذیرند؛ اما در کشور مالزی این طور نیست. فروشندگان مالزی در 90 درصد مواقع، فقط رینگیت، یعنی واحد پول ملی خود را قبول می کنند و حاضر نیستند تا معامله را با دلار به انجام، برسانند.

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=13380
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.