دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 03:00
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » جدیدترین هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه
پست ثابت

جدیدترین هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه

اگر شما هم جزو مشاغل و برند هایی هستیدکه تازه تاسیس هستید و نمی دانید که کدام راه برای تبلیغات مناسب تر می باشد می توانید از روش هدیه تبلیغاتی استفاده کنید . شما می توانید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمتی مانند ماگ سرامیکی ، ماگ برفی ، ست مدیریتی را انتخاب کنید که همه هزینه زیادی پرداخت نکرده باشید هم این که یک وسیله پرکاربرد را هدیه داده باشید.

ماگ سرامیکی هدیه تبلیغاتی ارزان

ماگ سرامیکی یکی از بهترین و پر استفاده ترین هدیه های تبلیغاتی می باشد که شما می توانید در نظر بگیرید. هر فردی در طول روز چندین بار آّ، چایی، قهوه و نوشیدنی های دیگر میل می کند. هم چنین شما با یک طراحی ساده اما شیک و قرار دادن نام یا لوگو خودتان بر روی ماگ سرامیکی می توانید در ذهن فرد ماندگار شوید و خودتان را در ذهن مخاطب و مشتریان تثبیت کنید. ماگ سرامیکی امروز جای لیوان های ساده را گرفته این ماک به طرح و سایر و رنگ های متفاوت به فروش می رسند.  همچنین باید در نظر بگیرید که خرید این ماگ ها یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت محسوب می شود و شما با هزینه خیلی کم می تواند برند خودتان را در ذهن مشتریان خودتان ثبت کنید. داشتن درب یکی از مزیت ها و ویژگی های لیوان سرامیکی می باشد. این ویژگی ماگ های سرامیکی سبب شده است که شما بتوانید این ماگ ها و لیوان ها را همراه خود به محل کار برده یا در هنگام سفر از آنها استفاده کنید. برخی از این لیوان ها دارای درب های مناسب هستند و این امر موجب می شود که مایعات درون آن در مدت زمان بیشتری گرم نگهداشته شوند.

جنس ماگ برفی

ماگ برفی نیز همانند ماگ های سرامیک با رنگبندی متفاوت و طرح های مختلف ساخته می شوند و کاربرد آن برای‌ نوشیدن می باشد. همچنین جنس این نوع ماگ های تبلیغاتی به کونه می باشد که اگر در فربزر و‌لا دمای خیلی پایین قرار دهید نمی شکند یا این که برای گرم کردن نوشیدنی و یا یک سری خوراکی در ماکروویوو نیز مناسب می‌باشد و به گونه ای نیست که این لیوان های سرامیکی برفی بشکنند.

این ماگ برفی به رنگ های متفاوتی می توانید مشاهده معمولا بر روی این ماگ ها شما یک ادم برفی مشاهده می کنید. این لیوان های پرطرفدار به گونه ای هستند که هم می توان نوشیدنی سرد در آن میل کرد هم نوشیدنی گرم.

هزینه خرید ماگ برفی تبلیغاتی

بعضی از ماگ های سرامیکی کن در بازار موجود هستند از یک زیر لیوانی یا درب یا قاشق بهره می بزند اگر شما می خواهید هرکدام از این ماگ برفی را خریداری باید در نظر بگیرید که کدام یکی از این لوازم جانبی ها را در کنار لیوان های برفی خودتان می خواهید قرار بدهید براساس آن می توانید هزینه خرید ماگ های خودتان را بسنجید و تعیین کنید که چقدر می خواهید برای تبلیغات هزینه پرداخت کنید. اما یکی از مهم ترین قسمت های لیوان های سرامیکی داشتن قاشق برای هم زدن نوشیدنی و درب لیوان برای وارد نشدن آشغال و‌ کثیفی حشرات به لیوان شما می باشد

کاربرد ست مدیریتی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی ارزان اما شیک ست مدیریتی می باشد که کاربردهای زیادی دارد . این ست مدیریتی را  معمولا به افراد رتبه بالا و مدیران ارشد یک سازمان هدیه می دهند. این ست مدیریتی معمولا از اجزای زیر تشکیل می شوند: کیف پول: کلاسور، جای خودکار ، جای برگه یادداشت و … تشکیل می شوند.

جنس ست مدیریتی

برای هدیه تبلیغاتی مانند ست مدیریتی همیشه یکی از مهم ترین نکات جنس آن می باشد اگر شما به مدیر ارشد یک سازمان میخواهید هدیه بدهید بهتر است که از جنس چرم طبیعی آن استفاده کنید اگر مدیران رده پایین تر باشد می توانید از جنس چرم مصنوعی و … آن نیز استفاده کنید.

انواع ست مدیریتی

یکی از انواع ست های مدیریتی که می توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی از ان استفاده کنید ست های رومیزی مدیریتی می باشد که کاربرد های زیادی نیز دارند. می توانید از جاکارتی، جاپاکتی، جا خودکاری و تمامی لوازم مرتبط با کار مدیریت استفاده کنید تا بتوانید به یک مدیر ارشد هدیه ارائه بدهید. در نظر داشته باشید که برای ارائه هدیه تبلیغاتی بهتر است لوگو و نام برندتان را نه خیلی بزرگ نه خیلی کوچک روی لوازم حک کنید به این صورت که نه خیلی ریز باشد که مشخص نشود و عملا فایده ای برای شما نداشته باشد و نه خیلی بزرگ باشد که افراد نتوانند از آن وسیله استفاده های مفید را کنند.

ست های مدیریتی لوکس معمولا از چرم طبیعی استفاده می کنند و ماندگاری و اثر بالایی دارند. اما از نظر قیمتی نیز هزینه خرید ست مدیریتی  لوکس بالاتر می باشد اما در بعضی مواقع شما می خواهید به یک مدیر ارشد یک سازمان یک هدیه خیلی شیک و لوکس تحویل بدهید یا اینکه اثری که این هدیه تا بر افراد میگذارد برای شما مهم تر از هزینه آن می باشد از این رو توصیه می کنیم از این ست های مدیریتی لوکس استفاده کنید.

برای اینکه در مورد انواع هدیه های تبلیغاتی تنوع این هدیه ها مانند : ماگ سرامیکی، ماگ برفی و ست مدیریتی و غیره اطلاعات لازم را داشته باشید و بهترین مشاوره برای ارائه هدیه خود در نظر بگیرید می توانید به سراغ سایت تبلیغات سهیل به آدرس www.soheilgifts.com مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=13241
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.