دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 08:03
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » بوتورای رستاک ترند بین المللی شد
پست ثابت

بوتورای رستاک ترند بین المللی شد

بوتورای نام یک آهنگ کُردی است که توسط گروه رستاک اجرا شد و بعد از گذشت مدت زمانی از انتشار این آهنگ، واکنش مردم در برخی از مناطق جهان را برانگیخته است. این آهنگ همانند اغلب آهنگ های کُردی یک ریتم تند و سریع دارد و برای اجرای رقص های سریع مناسب است. متن بسیار زیبای این آهنگ نیز مزید بر علت شده و در ترند شدن این آهنگ نقش موثری داشته است.

باتوجه به اینکه آهنگ بوتورای گروه رستاک در چند روز گذشته و در شبکه های اجتماعی مورد استقبال بسیاری واقع شده است تصمیم گرفته ایم در این مقاله از وب سایت لحظه آخر به معرفی گروه رستاک و آهنگ بسیار زیبای بوتورای بپردازیم. اگر شما هم به این آهنگ زیبای کُردی علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم با مطالعه این مقاله ما را همراهی نمایید.

معرفی گروه رستاک

گروه رستاک یک گروه موسیقی ایرانی است که از سال 1376 و با سرپرستی فردی به نام سیامک سپهری آغاز به کار کرد. این گروه آهنگ های خود را به لهجه های متفاوت مردم در کشور ایران می خوانند و حتی در کشورهای دیگر هم کنسرت های هیجان انگیزی را برگزار می کنند.

جزیره های قشم و کیش و شهر استانبول هم در زمره مناطق گردشگری ایران و ترکیه قرار دارند که در روزهای متعددی از سال پذیرای این گروه در تالارهای مختلف هستند.

اگر شما هم این روزها تور استانبول لحظه آخر را خریداری کرده اید بهتر است نگاهی به برنامه های گردشگری این شهر بزرگ بیاندازید. احتمال دارد گروه رستاک در روزهایی که شما در استانبول هستید کنسرت برگزار کند و آهنگ بوتورای را به عنوان یکی از ترندهای بین المللی اجرا نماید.

آلبوم سکینه گروه رستاک

گروه رستاک از ابتدای کار تاکنون آلبوم های متعددی را منتشر کرده اند. این آلبوم ها به ترتیب انتشار عبارتند از:

  1. رنگواره ‌های کهن در سال ۱۳۸۶
  2. همه اقوام من در سال ۱۳۸۹
  3. سرنای نوروز در سال ۱۳۹۱
  4. میان خورشید های همیشه در سال ۱۳۹۵
  5. آلبوم بهار در سال ۱۳۹۷
  6. در خانه بی مرز به سال ۱۳۹۸

سکینه برخلاف باور بسیاری از مردم یک آلبوم جدید از گروه رستاک نیست بلکه یکی از آهنگ های بسیار معروفی است که در آلبوم (میان خورشیدهای همیشه) قرار گرفت و با استقبال بسیار زیادی از جانب هوادارن همراه شد. هرچند این آهنگ در سال 1395 نواخته شد و بعد از آن آهنگ های دیگری توسط این گروه اجرا گردید اما همچنان یکی از پرطرفدارترین آهنگ های گروه رستاک نام دارد.

شهرت بین المللی ترک بوتورای

آهنگ بوتورای به معنای (چرا با من قهر کرده ای؟) ابتدا توسط فردی به نام شورانگیز موسی که در انگلستان زندگی می کند مورد واکنش قرار گرفت. شور انگیز موسی از ریتم بسیار زیبای این آهنگ به وجد آمده و در خصوص آن واکنش نشان داده بود اما این واکنش، اولین و آخرین واکنش مردم در سطح بین المللی نسبت به آهنگ بوتورای نبود و بعد از وی بسیاری از کاربران در خصوص این آهنگ نظریات مساعد و مطلوبی را ابراز کرده اندکه باعث شد محبوبیت این آهنگ در سطح بین المللی مطرح گردد.

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=12633
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.