دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 09:02
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » بهترین نوحه (مداحی) های جدید محرم ۱۴۰۱
پست ثابت

با نزدیک شدن به ماه پر فیض محرم آمار دانلود و پخش نوحه و مداحی های سوزناک و زیبا بسیار بالا می رود و مردم ایران غرق در عزاداری این ماه پرشور می شوند در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین نوحه ها و مداحی های ماه محرم ۱۴۰۱ آشنا شوید .

images_1657504440.jpg

هر ساله با نزدیک شدن به ایام سوگواری شهادت امام حسین (َع) بسیاری از جوانان به سراغ دانلود جدیدترین نوحه ها و مداحی ها میروند ، نوحه ای که نسل جوان علاقه مند به شندین آن هستند کمی متفاوت با مداحی های قدیمی ایرانی می باشد ، نوحه ای بین جوانان این نسل محوب است که دارای ریتم سریع و بیس بالا و ضرباهنگ خوبی در سیستم باشد ، این نوحه ها در ایستگاه های صلواتی ، مراسم های عزاداری ، ضبط خودرو و دسته هیعت مورد استفاده قرار می گیرد پس بسیار مهم است که سراغ بهترین مداحی های سال بروید چرا که بسیاری از مردم شنونده آن خواهند بود .

دانلود مداحی جدید محرم ۱۴۰۱

بسیاری از جوانان این روزها برای شروع ماه محرم روزشماری می کنند و از همین حالا سراغ دانلود آهنگ مداحی و نوحه رفته اند و تقاضای پخش و انتشار نوحه ها بسیار بالا رفته است .

دانلود نوحه ترکی بیس دار ، این عبارت یکی از پرطرفدار ترین ترند های اینترنت می باشد ، چرا که در روز های گذشته چند صد هزار نفر این عبارت را در موتور های جستجو سرچ کرده اند . شما عزیزان گرانقدر نیز می توانید برای دانلود جدیدترین مداحی ها و نوحه ها ویژه ماه محرم ۱۴۰۱ به وبسایت هیت آوا به آدرس HITAVA.IR مراجعه فرمایید .

مداحی محمود کریمی ۱۴۰۱ یکی از بهترین مداحی های ویژه محرم می باشد ، محمود کریمی از قدیمی ترین مداحان اهل بیت می باشد که هر ساله مخاطب بسیاری را جذب نوحه ها و مداحی های خود در تلوزیون و مساجد می کند ، امسال نیز همانند سال های گذشته این مداح قدیمی برنامه زیادی را آماده کرده است که در آغاز شب اول محرم این نوحه ها را برای عشاق امام حسین به صورت زنده اجرا خواهد کرد .

السلام علیک یا امام حسین

تاریخ آغاز و پایان محرم ۱۴۰۱ 

اول محرم امسال ۱۴۰۱ مصادف می باشد با روز ۸ مرداد ۱۴۰۱ و تاریخ پایان آن نیز (روز سی ام) 7 شهریور ماه می باشد .

تاریخ تاسوعای حسینی مصادف است با روز یکشنبه ۱۶ مرداد سال ۱۴۰۱

تاریخ عاشورای حسینی مصادف است با روز دوشنبه ۱۷ مرداد سال ۱۴۰۱

 

شما مخاطبان عزیز می توانید برای دانلود جدیدترین موزیک ها ، ریمیکس ها ، نوحه ها و مداحی ها به وبسایت بزرگ هیت آوا مراجعه فرماید .

 

HITAVA.IR دنیای ترانه و آوا 

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 1 میانگین: 5]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=14246
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.