دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 04:11
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » معرفی بهترین تشویقی سگ در ایران: تشویقی جرهای
پست ثابت

تشویقی جر‌های یک میان وعده‌ی مفید و سالم برای سگ‌های شماست. سگ شما به خوشحالی نیاز دارد و شما باید با ایجاد ارتباط دوستانه و صمیمی این احساس را در سگتان ایجاد کنید. البته دلایل دیگری برای دادن تشویقی به سگ‌ها وجود دارد. برای مثال تشویقی نقش مهمی در آموزش و تربیت سگ‌ها دارد. از طرفی این خوراکی‌های خوشمزه در سلامت دندان و دهان و تأمین ویتأمین لازم برای بدن سگ‌ها نیز نقش اساسی دارند.
پس اگر می‌خواهید بین شما و سگتان ارتباط عاطفی محکمی به وجود بیاید، یا اینکه برای تکرار یک کار خوب به او پاداش بدهید، حتماً با تشویقی‌های مفید و خوشمزه خوشحالش کنید. در ادامه‌ی مطلب همراه ما باشید تا با هم بهترین مارک تشویقی سگ در ایران یعنی برند جر‌های را بررسی کنیم. همچنین اگر به تازگی سگ خریده‌اید و اصلاً نمی‌دانید تشویقی سگ چیست. مطالب زیر برای شما مفید خواهد بود.

https://market.petride.ir/l/10/5

 

برند جرهای؛ تشویقی سگ jerhigh

با خرید تشویقی سگ جر‌های بیشتر نیاز‌های طبیعی حیوان خانگی خود را تأمین خواهید کرد. برند جر‌های یکی از بهترین تولید‌کنندگان غذای حیوانات خانگی است. این شرکت از آخرین متد علمی جهان استفاده می‌کند و همواره محصولات با کیفیت و مفیدی را به مصرف‌کننده عرضه می‌نماید.
محصولات برند جر‌های در چهار دسته‌ی روزانه، مینی، طبیعی و VIP یا ویژه عرضه می‌شود. بسیاری از صاحبان حیوان خانگی در انتخاب برند جر‌های برای حیوان خود هیچ شکی ندارند. اگر می‌خواهید با محصولات این برند آشنا شوید تا پایان این مطلب را بخوانید.

بهترین تشویقی‌ها برای سگ

همانطور که گفتیم تشویقی برای سگ هم نقش خوراکی و سلامتی دارد هم راهی برای آموزش و تربیت سگ محسوب می‌شود. انواع تشویقی سگ به صورت تشویقی‌های گوشتی، تشویقی‌های گیاهی، تشویقی‌های بیسکویتی، تشویقی‌های ارگانیک و تشویقی‌های نرم و پخته شده بدون غلات هستند.

برند jerhigh چیست

برند جر‌های یک شرکت تایلندی تولید‌کننده غذای سگ و گربه است. این شرکت با تهیه و عرضه انواع تشویقی مناسب سگ به یکی از بهترین برند‌های تشویقی سگ در ایران تبدیل شده است. جر‌های سگ شما را خوشحال کرده و کمک می‌کند ارتباط شما با سگتان قوی‌تر شود. کیفیت بالا و سلامتی در پخت باعث شده اکثر صاحبان سگ خرید جر‌های را به دیگر برند‌های تشویقی ترجیح دهند.

 

 

ویژگی‌های جرهای

Jerhigh میان وعده‌ای خوشمزه است که در انواع طعم‌ها تهیه می‌شود. این تشویقی سرشار از ویتأمین است که کمک می‌کند سگ شما به بهترین شکل ممکن رشد کند. جر‌های با تکه‌های مرغ ساخته می‌شود. این محصول از نظر بهداشتی و سلامت در آزمایشگاه تست شده است. بنابراین با خیال راحت می‌توانید آن را به سگ دوست داشتنی‌تان را بخورانید.
به طور کلی تشویقی جر‌های دارای خواص زیر است.
– باعث بهبود وضعیت بینایی سگ شما می‌شود.

– فاقد هرگونه مواد نگهدارنده‌ی شیمیایی است.

– جر‌های مواد قندی ندارد؛ از این جهت به سلامتی سگ شما ضرری نمی‌رساند.

– مزه‌ی خوبی دارد و به آسانی هضم می‌شود.

– عضلات و استخوان‌های سگ شما را قوی می‌کند.

– در سوخت ساز بدن سگ و کنترل وزن او تأثیر مثبت دارد.

– حاوی مواد معدنی و ویتأمین است

– قابل استفاده برای هر نژادی و از سن ۲ ماه به بالا

طعم‌ها و بسته‌بندی جرهای

تشویقی جر‌های طعم‌های مختلفی از جمله هویج، بلوبری، اسفناج، توت فرنگی، موز، مرغ و پنیر و غیره دارد. جر‌های به شکل مدادی تهیه شده است. از این جهت به راحتی می‌توانید آن را داخل کیسه زیپ دار گذاشته و با خود حمل کنید و در هر جایی که لازم بود به سگتان بدهید.
با خرید جر‌های اطمینان خواهید داشت که سگتان یک وعده‌ی غذایی کامل دریافت می‌کند. از طرفی این تشویقی کمک می‌کند در مواقع مورد نیاز بتوانید آموزش‌های لازم را به سگتان بدهید.

 

محتویات جرهای

تشویقی جر‌های علاوه بر گوشت واقعی مرغ و گوساله حاوی پروتئین به مقدار ۲۰ درصد، چربی به میزان ۹ درصد، فیبر به مقدار ۶ درصد همراه با ۲۰ درصد رطوبت است. این محصول مغذی سلامتی و شادابی سگ شما را تضمین خواهد کرد.

تشویقی جرهای بلوبری

یکی از انواع تشویقی جر‌های که طرفدار زیادی دارد و اکثریت صاحبان سگ آن را تهیه می‌کنید جر‌های با طعم بلوبری است. این محصول حاوی ۷۰ درصد گوشت خالص مرغ است. مواد دیگری مانند زینک و انتی اکسیدان کمک می‌کند تا بینایی و سیستم ایمنی بدن سگ شما تقویت شود. فاقد مواد نگهدارنده است و با هضم آسان برای سگ شما در تمام سنین ( به استثنای توله‌های کمتر از دو ماه) و از هر نژادی مناسب است.

 

تشویقی جرهای جگر

یکی دیگر از تشویقی‌های پرطرفدار تشویقی جر‌های با طعم جگر است. این محصول هم یک میان وعده کامل است که با استفاده از جگر مرغ و به شکل میله‌های نازک تهیه شده است. شما می‌توانید با دادن این تشویقی به سگتان هم او را خوشحال کنید و هم یک رفتار خوب را در او تقویت کنید. همچنین تشویقی جر‌های جگر سوخت و ساز بدن سگ شما را کنترل می‌کند و از بابت اضافه وزنش هم خیالتان راحت خواهد بود. محصول مذکور حاوی ویتأمین D۳ است و برای مغز، سلامتی و پوست و موی حیوان شما بسیار مفید است.

 

قیمت تشویقی جرهای

برای خرید جر‌های همانند هر محصول دیگری می‌توانید یا به فروشگاه بروید یا اینکه به سایت فروش غذای سگ مراجعه کنید. البته خرید اینترنتی غذای سگ هم راحت‌تر است همین اینکه قیمت تشویقی سگ در برخی از این سایت‌ها بسیار مقرون به صرفه است. ناگفته نماند که به طور کلی قیمت جر‌های با توجه به کیفیتی که محصولات این برند دارد بسیار مقرون به صرفه است.

کلام پایانی

اگر تصمیم گرفته‌اید از یک حیوان خانگی از جمله سگ یا گربه مراقبت کنید باید نسبت به غذا، جای استراحت و رفتار با او جدی و حساس باشید. حیوانات خانگی بسیار دوست داشتنی هستند و اگر با آن‌ها خوب رفتار کنید بهترین دوست شما در زندگی خواهند بود.

برای ایجاد ارتباطی دوستانه و محبت‌آمیز با سگتان می‌توانید در میان وعده‌های غذایی مختلف یا پس از سر زدن رفتاری درست به او تشویقی بدهید. تشویقی جر‌های یکی از بهترین تشویقی‌های مخصوص سگ است که از استاندارد کامل برخوردار بوده و برای سگ شما همانند یک مکمل غذایی عمل خواهد کرد. در نهایت اینکه با خرید جر‌های از سایت معتبر درباره‌ی اصل بودن و قیمت متعارف آن خیالتان راحت خواهد بود.

 

 

 

برچسب ها : تشویقی جرهای,jerhigh

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 1 میانگین: 4]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=14403
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.