دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| شنبه 15 اردیبهشت 1403 11:43
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » انواع کفپوش در طراحی داخلی
پست ثابت

چه در محیط های اداری و تجاری و چه در محیط های مسکونی طراحی داخلی بسیار مهم است.  طراحی داخلی محیط تاثیر مستقیمی روی احساس و  شرایط روحی روانی افرادی که وارد این فضا می‌شوند خواهد داشت.  در محیط های اداری  و تجاری طراحی داخلی حتی می تواند تاثیر بسزایی روی راندمان کار داشته باشد.

ممکن است شما به هر دلیلی  توانایی استخدام یک  متخصص را برای انجام طراحی داخلی ساختمان خود نداشته باشید.  اما با دقت کردن به یک سری نکات ریز می توانید بدون نیاز به صرف هیچ گونه هزینه اضافی،  فضای مناسب زیبا احساس خوبی به افراد می‌دهد ایجاد کنید.  یکی از عناصر محیط که در طراحی داخلی نقش مهمی دارد کفپوش ساختمان است.  به همین دلیل باید در انتخاب کفپوش مناسب برای ساختمان دقت کنید.

انتخاب انواع کفپوش

چرا کفپوش در طراحی داخلی اهمیت دارد؟

همان طور که می دانید در واقع این ساختمان است که وسایل موجود در اتاق از قبیل مبل تخت و غیره را  روی آن قرار می دهند.  برعکس اکثر موارد اینک ساختمان است که به عنوان نقطه اصلی برای نشستن و استراحت مورد توجه قرار می گیرد.  به همین دلیل باید فضای مناسبی  شرکت ساختمانی ایجاد شود که بتواند زندگی و زمختی سطح زمین را تحت‌الشعاع قرار دهد.

با توجه به محیطی که کفپوش را در آن قرار می دهید کفپوش شما باید بتواند فضای مناسبی برای عبور کارکنان  یا استراحت و بازی کودکان و یا موارد دیگر فراهم کند.  با توجه به اینکه افراد ساعت بیشتری را در خانه می گذراند تا در ادارات و مراکز تجاری اهمیت انتخاب کفپوش برای خانه در مقایسه با اهمیت انتخابات فروش برای ادارات بیشتر میباشد.

 پر استفاده ترین کفپوش ها برای فضای مسکونی کدام ها هستند؟

در این بخش می خواهیم ببینیم که رایج ترین و پر استفاده ترین کفپوش های منازل کدام ها هستند.  با توجه به پیشرفت صنعت تولید کفپوش انواع مختلفی از کفپوش ها برای منازل تولید شده اند که شما می توانید با توجه به خواست نیاز و بودجه ای که در نظر دوری بهترین گزینه را برای خود برگزینید.  برای این که بتوانید بهترین کفپوش را برای خانه خود انتخاب کنیم باید بدانید که چه نوع کفپوش هایی رایج تر هستند.

 کفپوش های چوبی برای خانه

روش های چوبی بسیار زیبا هستند و در طرح ها و رنگهای متنوع و مختلفی تولید می شوند.  با توجه به جذابیت خاص و منحصر به فرد این نوع کفپوش ها می توان آنها رایج ترین و پر استفاده ترین کفپوش های منازل دانست.  تنوع کفش ها باعث می شود که به راحتی با  دیزاین های مختلف اعم از سنتی سلطنتی و مدرن ست شوند و  به همین دلیل این کفپوش ها پر فروش ترین کفپوش های خانه محسوب می شوند  که نقش مهمی در صنعت طراحی داخلی و دکوراسیون دارند.

از معروف ترین انواع کفش های چوبی می توان به کف پوش های بامبو لمینت و پارکت اشاره نمود که هر یک ویژگی های خاص خود را دارد.  پارکت های چوبی معمولاً بیشتر برای فضاهایی  مانند اتاق خواب و پذیرایی استفاده می شوند.  در مقابل کفپوش های لمینت به صورت کاملاً فشرده تولید می شوند با مقاومت بالایی که در برابر حرارت و رطوبت دارند  برای انواع  غذاهای خانه و اداره جات مناسب هستند.  کفپوش های بامبو نیز از نوع تزیینی و زینتی هستند دارای جلوه بسیار زیبایی هستند‌.  البته این کفپوش ها مقاومت بالایی در برابر رطوبت ندارند و بهتر است در محیط‌هایی مانند آشپزخانه که دارای رطوبت است مورد استفاده قرار نگیرد.

 کفپوش موکت برای خانه

مپکت ها همواره یکی از اجزای مهم برای پوشاندن سطح اتاق ها بوده است.  آنها دارای دوام بالا قیمت مناسب  و مقاومت بالا در برابر  تغییرات دما و تابش نور خورشید می باشند.  پیش از اینها تنوع موکت ها چندان بالا نبود اما امروزه با پیشرفت صنعت تولید موکت آنها در انواع جنس ها طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند.  این باعث شده که موکت ها حتی بتوانند با فرش های زیبای زینتی نیز برابری کند.  با توجه به تنوع بالا در طرح ها رنگ می توان آنها را یکی از بهترین انواع کفپوش خانه به حساب آورد.

امروزه با روی کار آمدن موکت های تایلی  که هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی حرف اول را می‌زنند موکت‌های انتخاب عالی برای خانه ها محسوب می شوند‌. این موکت مناسب منزل و محل کار می باشد چرا که نسبتا نظیر کثیف می شود و به راحتی قابل شستشو و تمیز شدن است.  موکت ها عایق مناسبی در برابر صدا هستند و علاوه بر آن گرمای محیط را نیز حفظ می کنند تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری شود‌.  علاوه بر ایمنی نسبی در فضا ایجاد می کند  برای محیط هایی که کودکان و افراد خردسال در آن رفت و آمد دارند بسیار مهم است.

 کفپوش سرامیک برای خانه ها

کفپوش سرامیک در واقع از قدیمی ترین انواع کفپوش های مورد استفاده در ایران برای منازل و محیط های اداری و تجاری می باشد. صنعت تولید این نوع کفپوش نیز مانند دیگر انواع کفپوشهای منازل پیشرفت بسزا ای داشته و امروز انواع مختلفی از کفپوش ها با طرح ها و رنگ های متفاوت تولید می شوند که برخی از آنها مات و برخی دیگر صیقلی هستند.

این کفپوش ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت برخوردار هستند و برای همین می توان از آنها برای آشپزخانه و سرویس های بهداشتی استفاده کرد.  البته کف‌پوش‌های سرامیکی نسبت به دیگر کفپوش‌های سرد تر می باشند و باید برای محیط‌های استفاده شوند که گرمای مناسبی داشته باشد.

بهترین کفپوش pvc

 کفپوش پی وی سی برای خانه ها

یکی از انواع کفپوش های مدرن امروزه بسیار پر استفاده می باشد کفپوش پی وی سی است.  این روشها برای فضای مرطوب و یا  فضایی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید است مناسب می باشد.  این نوع کفپوش ها در انواع طرح ها و رنگ های متفاوت ساخته می شوند و در برابر اشعه فرابنفش مقاوم بوده و دارای رنگ ثابت می باشد.  علاوه بر آن گذر زمان باعث به هم ریختگی به این کفپوش ها نمی شود.

کفپوش های پی وی سی به صورت تایل های جدا از هم نصب می شوند. برای همین در صورتی که بخشی از این کفپوش دچار آسیب شود؛ فقط آن بخش تعویض می‌شود و هزینه کمتری برای تعویض یا تعمیر آن پرداخت خواهید کرد. انتخاب کفپوشpvc با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب آن یک انتخاب عالی محسوب می شود.

 کفپوش های سه بعدی برای خانه ها

یکی از جذاب ترین و زیباترین انواع کفپوش ها برای منازل کفپوشهای اپوکسی یا همان کفپوشهای سه بعدی است که دارای سطحی براق و صیقلی می باشند.  این روزها هم برای منازل و هم بر اداره جات و  شرکت های تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

پایه اصلی این کفپوش ها از رزین است که  این می‌تواند برای هر سطحی به راحتی نصب شود.  این کفپوش ها در برابر تغییرات دما  رطوبت مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارند.  کفپوشهای اپوکسی دارای حالت سه بعدی می باشند که جذابیت منحصر به فردی به محیط می بخشد.  این کفش ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند که می توانند برای انواع فضاها مورد استفاده قرار گیرند و حالتی که از ذوب متنوع به محیط ببخشد.

کفپوش های اداری

کفپوش هایی که برا ادارات انتخاب می کنید باید دارای مقاومت و طول عمر بالایی باشند و قیمت نسبتا مناسب و به صرفه ای داشته باشند. برخی از انواع موکت ها، کفپوش های چوبی، پی وی سی و سه بعدی نیز برای اداره جات و محیط های تجاری مناسب است. کفپوش های سنگی و کفپوش های بتنی نیز بیشتر در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرند. کفپوش چمن مصنوعی باکیفیت نیز هم برای منازل و هم برای ادارات مناسب بوده و با استفاده شدن روی سطح یا روی دیوارها می تواند حس و حال بهار را به فضا هدیه کند.

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=13986
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.