دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 01:51
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » انواع محصولات مفتولی( مفتول گالوانیزه، سیم آرماتور بندی، سیم خاردار، توری پرسی و ….) در حصار آنلاین
پست ثابت

مجموعه حصارآنلاین به عنوان یکی از معتبر ترین تولید کنندگان انواع صنایع مفتولی در ایران شناخته می شود، این فروشگاه انواع محصولات مفتولی خود را با بالاترین کیفیت و مناسب تربن قیمت در بازار به فروش می رساند. از جمله محصولات مفتولی که در این فروشگاه یافت می شود عبارتند از: مفتول گالوانیزه، سیم آرماتوربندی، سیم خاردار. هر یک از محصولات ذکر شده از مشخصات و ویژگی های بخصوصی برخوردار هستند. در ادامه قصد داریم با مشخصات و کاربرد های هر یک از این محصولات آشنا شویم.

توری پرسی

مفتول گالوانیزه

مفتول گالوانیزه با نام دیگر مفتول سفید نیز معرفی می‌شود که در دسته محصولات مفتولی قرار می‌گیرد. مفتول گالوانیزه با انجام عملیات گالوانیزاسیون بر روی مفتول سیاه تولید می شود. در نتیجه ی گالوانیزاسیون مفتول در برابر اکسید شدن و زنگ زدن مقاوم می‌شود. و آن را برای استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف ممکن می سازد. برای ساخت سیم مفتول گالوانیزه از دو روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد می توان استفاده نمود. از این محصول به دلیل مقاومت بسیار زیادی که در برابر زنگ زدگی از خود نشان می دهد به در کاربرد های بسیاری می توان استفاده نمود. که یکی از ساده ترین کاربرد های آن استفاده در ساخت لوازم تزئینی و حصارکشی است. پوشش گالوانیزه بر روی مفتول علاوه بر بالا بردن مقاومت در برابر اکسید شدن و زنگ زدگی، افزایش طول عمر مفتول را نیز به همراه داشته و باعث می شود در برابر خراش و ساییدگی نیز مقاوم باشد. همچنین در برابر آتش‌سوزی نیز مقاوم می‌گردد. بنابراین از مفتول گالوانیزه علاوه بر ساختمان‌سازی در موارد دیگر نیز استفاده می‌شود. از این مفتول برای ساخت انواع توری های فلزی همچون توری حصاری، توری مرغی و …. استفاده می شود.

سیم آرماتور بندی

سیم آرماتوربندی با نام های دیگری همچون مفتول سیاه و یا مفتول آنیل شده نیز شناخته می شود. مفتول سیاه در صنایع بسته‌بندی، قالب بندی، ساخت انواع مفتول گالوانیزه، آرماتوربندی و… به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید این مفتول میلگرد کلاف که با سایز ۵.۵ تا ۸ میلی‌متر را در دمای ۸۰۰ تا ۹۰۰ درجه سانتی‌گراد قرار می‌دهند. در واقع می توان گفت سیم آرماتوربندی در نتیجه ی نورد سرد تولید می شود و سپس در دستگاه های کشش به ۱.۲ الی ۶ میلی‌متر می رسد. در مرحله ی آخر تولید در کلاف‌های ۱۵ الی ۲۰ کیلویی دسته‌بندی شده و در کوره آنیل حرارت داده می شود. این نوع مفتول دارای کاربرد های متنوعی است.به عنوان مثال از آن در مواردی مانند آرماتوربندی، قالب‌بندی، بسته‌بندی کشاورزی، عایق‌بندی و نجاری به کار برده می شود. براساس کاربردی که قرار است داده باشد و میزان نیرویی که باید تحمل کند قطر مفتولی که برای ساخت آن استفاده می شود تعیین می گردد. مفتول سیاه قابلیت انعطاف پذیری بسیار زیادی دارد، و همین موضوع کار با این مفتول را ساده کرده است. این محصول به دلیل مشخصات و ویژگی هایی که داراست بسیار پر کاربرد است.

توری پرسی

به عنوان مثال برای ساخت توری پرسی که یکی از توری های پر فروش فروشگاه اینترنتی حصار آنلاین است از مفتول گالوانیزه یا مفتول سیاه استفاده می شود. این نوع توری دارای انواع گوناگونی است، که از سایز های مختلف آن دارای کاربرد های متفاوتی هستند. توری پرسی یا فنس پرسی که با نام هایی نظیر توری بافتی یا توری مشبک نیز شناخته می شود. این نوع توری ها ممکن است از جنس فلز, برنج, مس و فولاد و…. باشند و در صنایعی همچون پتروشیمی, معادن و کارخانه های زغال سنگ و در ساخت انواع تجهیزات ساختمانی از قبیل نرده های محافظت و دیوار های امنیتی و نیز به عنوان فیلتر در غربالگری مورد استفاده قرار می گیرند.

سیم خاردار

یکی از رایج ترین محصولات مفتولی که روزانه شاهد استفاده بسیار از آن برای ایجاد امنیت و حصار کشی در محیط های مختلف هستیم سیم خاردار است. برای ساخت این مفتول از فولاد نرم استفاده می شود. همچنین این محصول به دلیل وزن سبک و قیمت مناسبی که دارد در کاربرد های مختلفی قابل استفاده بوده و در مناطق بسیاری از آن به کار برده می شود. برای تولید سیم خاردار از سیم فولادی به همراه روکش گالوانیزه استفاده می شود. از این رو سیم خاردار در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومت زیادی از خود نشان می دهد. همچنین به منظور تولید سیم خاردار از دستگاه های اتوماتیک استفاده می شود. انواع سیم خاردار نیز به دو صورت خطی و حلقوی تولید می‌شود. نوع حلقوی این محصول به از فولاد سخت گالوانیزه و فنر ساخته می شود و به طور معمول از آن برای ایجاد امنیت در مناطق نظامی به کار گرفته می شود.از نوع خطی نیز به منظور حصارکشی اطراف باغ و زمین‌های کشاورزی استفاده می‌گردد. برای خرید انواع محصولات مفتولی ذکر شده می توانید به وب سایت حصار آنلاین به نشانی https://hesaronline.com/ مراجعه فرمایید و پس از انتخاب محصول مورد نظر و بررسی قیمت آن سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص انواع محصولات مفتولی می توانید از طریق شماره تلفن 55449400-021 با مجموعه حصار آنلاین در ارتباط باشید.

 

سیم خاردار

 

برچسب ها : توری پرسی,توری حصاری,سیم خاردار

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=14504
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.