دانلود آهنگ جدید
آیرو سانگ – دانلود آهنگ ایرانی
| سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 13:08
آیرو سانگ در ستاد ساماندهی ثبت شده و تمامی فعالیت ها مطابق با قوانین جمهوری اسلامی است.
شما اینجا هستید : صفحه اصلی » رپورتاژ » ارز دیجیتال چیست و چگونه در صرافی آنلاین معامله می شود؟
پست ثابت

دهه جدید میلادی را می توان دهه همه گیری ارز دیجیتال دانست. در دو سالی که از دومین دهه قرن 21 میلادی می گذرد، ارزهای دیجیتال در جوامع بشری بیشتر از گذشته مورد استقبال قرار گرفته اند. به همین دلیل، تقاضا برای آن ها افزایش یافته و قیمت هایشان چندین برابر شده اند. در واقع این یک رابطه دوسویه است. یعنی افزایش قیمت ارزهای دیجیتال مشتریان بیشتری را جذب آن ها می کند و از طرف مقابل، جذب مشتریان بیشتر و افزایش تقاضا، باعث رشد بیشتر قیمت ها می شود. بر این اساس، این روزها خرید ارز دیجیتال به یک نیاز اساسی برای حفظ و بیشتر کردن میزان سرمایه تبدیل شده اند. این ارزهای دیجیتال را باید از فضایی به نام صرافی آنلاین خریداری کرد. بعد از این که ارزهای دیجیتال را به اندازه کافی شناختید، روش های خرید آن از صرافی آنلاین را هم به شما خواهیم گفت!

 

ارز دیجیتال چیست؟

ارز دیجیتال در معنای لغوی یک معادل رایج برای واژه ارز رمزنگاری شده است. ارز رمزنگاری شده ترجمه شده ترکیب Crypto Currency می باشد. در تعریفی دیگر، دارایی هایی که با فرآیند رمزنگاری تولید می شوند، ارز دیجیتال یا رمز ارز نام می گیرند. این رمز ارزها ویژگی هایی دارند که باعث می شوند ارزش آن ها به مرور افزایش یابد. عدم کنترل شدن توسط یک عامل مرکزی مانند مدیر عامل، هیئت مدیره یک شرکت یا حتی بانک ها و دولت ها یکی از اصلی ترین ویژگی های آن ها است. از آن گذشته، شما بر خلاف پول های دولتی مثل دلار یا تومان، برای معامله یا انتقال این ارزها نیازی به مراجعه به بانک و موسسات مالی و نهادهای اقتصادی مختلف ندارید. پس نیازی هم به اخذ اجازه از دیگران ندارید. ارزان بودن تراکنش ها، عدم محدودیت زمانی و مکانی در انتقال ارزش و دارایی، مقابله با تورم و جعل، محدودیت عرضه، سرعت و امنیت فوق العاده بالا و… هم از دیگر ویژگی های این ارزها هستند.

ارزهای دیجیتال را می توان به راحتی در صرافی آنلاین خرید و فروش کرد. در حال حاضر حدود 12 هزار ارز دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، تتر (USDT)، سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و کاردانو (ADA) وجود دارند که می شود آن ها را در صرافی آنلاین ارز دیجیتال معامله کرد. شیوه معامله آن ها را پس از معرفی بهترین ارز دیجیتال به شما خواهیم گفت.

بهترین ارز دیجیتال کدام است؟

علاوه بر شناخت ارز دیجیتال و پیدا کردن یک صرافی آنلاین معتبر برای خرید و فروش آن، باید نوع ارز دیجیتالی که می خواهید روی آن سرمایه گذاری کنید را هم بشناسید. شما می توانید با خرید یک ارز دیجیتال سرمایه خود را چند برابر کنید و در نقطه مقابل با یک انتخاب نادرست، متضرر شوید. پس باید پیش از خرید ارز دیجیتال درباره آن تحقیق کنید و مناسب ترین گزینه ها را انتخاب کنید. ارزهایی که تقاضای بیشتری دارند و کارایی آن ها نسبت به سایرین بهتر است، می توانند انتخاب بهتری باشند. به طور مثال، بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال، مورد اعتماد بسیاری از سرمایه گذاران و تحلیل گران بازار سرمایه است. اتریوم، ریپل، کاردانو، پولکادات، بایننس کوین و… هم مواردی هستند که تقاضا برای آن ها بسیار بالا می باشد. کارایی آن ها هم جذابیتشان را چند برابر می کند.

با خرید این گونه ارزها که از اعتماد بالاتری برخوردار اند، احتمال سود خود را بالاتر می برید. البته می توانید با افزایش میزان ریسک، روی ارزهای نوپا یا ناشناخته تر بازار هم سرمایه گذاری کنید اما برای این کار حتما نیاز به مشاوره یک متخصص دارید.

 

خرید ارز دیجیتال از صرافی آنلاین چگونه است؟

اگر می خواهید که ارز دیجیتال را با بهترین قیمت، کم ترین کارمزد، سریع ترین و امن ترین روش و همچنین کمک کارشناسان مجرب بازار خرید و فروش کنید، صرافی آنلاین بیت ایمن می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. این صرافی به گفته تعداد زیادی از سایت های مرجع در زمینه تکنولوژی و سرمایه گذاری، در ارائه امکانات با کیفیت به کاربران و جلب رضایت آن ها بسیار موفق عمل کرده است. این عامل در کنار آدرس حقوقی ثبت شده، شماره تلفن ثابت و فعالیت زیر نظر پلیس فتا، صرافی آنلاین بیت ایمن را به یک صرافی مطمئن و معتبر تبدیل می کند. برای آشنایی بیشتر با این صرافی می توانید وارد صفحات اجتماعی یا سایت بیت ایمن شوید و آن را شخصا بررسی کنید.

کسانی که تا پانزدهم مهر در این صرافی ثبت نام و احراز هویت می کنند، 100000 توکن شیبا هدیه می گیرند! این هدایا بدون قرعه کشی و به عنوان خوش آمد گویی به کاربران اهدا می شوند. علاوه بر این، پشتیبانی آنلاین 24 ساعته صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن هم می تواند احترام آن به کاربر را به خوبی نشان دهد. در صفحات مجازی بیت ایمن هم تعامل با کاربران به صورت مداوم انجام می شود و رابطه ای صمیمانه بین سرمایه گذاران و صرافی برقرار می گردد. با مراجعه به سایت بیت ایمن و مشاهده بخش راهنمای استفاده، می توانید در این صرافی سرمایه گذاری خود را آغاز کنید و از امکانات جانبی آن به صورت رایگان بهرمند شوید!

به این آهنگ امتیاز بدهید
[کل: 0 میانگین: 0]
تبلیغات
https://irosong.ir/?p=12895
لینک کوتاه:
برچسب ها
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " دانلود آهنگ جدید " میباشد و هرگونه کپی برداری ممنوع می باشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.